L'Oficina de Clubs, que presta serveis de consultoria i assessorament als 42 clubs de LALIGA amb l'objectiu de donar-los suport en el seu creixement en diferents àrees de negoci, ha celebrat la I Edició dels premis de l'Oficina de Clubs de LALIGA, que reconeixen els projectes dels clubs que han marcat una diferència el 2024, amb el resultat dels vots de tots els clubs. Els guardons s'han lliurat en el marc de les IV Jornades de Clubs en PortAventura World.

Els guardons consten de sis categories vinculades a les àrees de negoci d'Infraestructures, Digital, Internacional i Comercial. Així, el premi al Millor Producte d'Hospitality dins de l'estratègia d'explotació d'infraestructures ha estat atorgat al RCD Mallorca per la seva iniciativa Tunnel Experience, que permet als aficionats vermellons poder seguir els partits en Son Moix des de primera línia al costat del túnel dels vestidors en una experiència 360è, que inclou càtering exclusiu, accés a zones VIP de l'estadi i conèixer els jugadors després del partit.

Com a finalistes en aquesta categoria han quedat a segona posició l'Atlètic de Madrid pel seu Sky box, inaugurada aquesta temporada i que permet gaudir les trobades amb vista panoràmica a l'Ar Riyadh Metropolità i càtering. En tercer lloc, ha quedat el Sevilla FC pel seu Sky Nervión, una terrassa dalt del Sánchez Pizjuán per gaudir dels partits de forma exclusiva i amb oferta gastronòmica.

El premi en la categoria de Millor Esdeveniment ha recaigut en el València CF, per la seva 'nit de Cap d'Any Coliseo Mestalla' per celebrar l'entrada de 2024 als passadissos de l'estadi del club xe. Un esdeveniment al qual van acudir més de 4 000 persones, la festa més gran de la ciutat, i que va suposar un repte de muntatge i desmuntatge per poder allotjar al cap de poques hores un partit de LALIGA contra el Villareal CF. El segon finalista ha estat l'Atlètic de Madrid i el seu Madrid on Ice, amb la instal·lació de la pista de patinatge més important sobre gel de tot Europa. El tercer finalista ha estat el Llevant UD amb l'organització d'una gira d'estiu de concerts i esdeveniments juntament amb la promotora Globally Live.

El guardó a la Millor Activació Internacional, ha estat per al Real Betis pel seu 'Betis Week', una gira internacional per cinc països (Estats Units, Japó, Marroc, Mèxic i Xile) per presentar el club en aquests mercats i dur a terme activacions amb patrocinadors, trobades institucionals i amb mitjans o projectes esportius, entre altres accions. Gràcies a aquesta iniciativa, el club bètic ha incrementat en l'última temporada més de 235K seguidors a les seves xarxes socials.

El segon finalista de la categoria ha estat el Villareal CF amb el seu acord de col·laboració amb l'Acadèmia Pelé del Brasil, aconseguint ser el primer club europeu en vestir amb la seva samarreta al Cristo Redentor de Rio de Janeiro. El tercer finalista ha estat el CD Leganés amb el viatge de la seva mascota Supercogombre al Regne Unit, coincidint amb la pretemporada que va realitzar l'equip madrileny al país, en una activació que va incloure accions amb mitjans i acostament a altres clubs anglesos per establir sinergies.

Per la seva part, el RC Celta s'ha emportat el premi en la categoria de Millor Contingut publicat en RRSS, dins de l'estratègia Digital, pel seu 'Especial de Final d'Any' presentat per Borja Iglesias, Òscar Mingueza i Iago Aspas per al canal de YouTube del club, i que va incloure convidats especials, música, les campanades i activacions amb patrocinadors. Més de 27.000 visualitzacions van convertir aquesta acció en tot un èxit.

En segon lloc ha quedat l'Atlètic de Madrid amb el seu MEM Álvarez, per anunciar el fitxatge de Julián Álvarez utilitzant la imatge de Spiderman, acció que va tenir un engagement de més de 1.5M d'interaccions. Finalment, la tercera posició ha estat per a la Reial Societat pel seu fals documental sobre un polèmic post a X del club fa uns anys per celebrar els seus 20 milions de seguidors en xarxes, i que va sumar més de 2.2M de visualitzacions.

El Getafe CF ha estat el premiat en la categoria de Millor Acció de Captació de Registres, pel seu Calendari d'Advent Digital, que va consistir en un sorteig de 25 regals de l'ecosistema del club blau des de l'1 al 24 de desembre de 2024, i que va assolir un increment de registre d'usuaris mensuals en aquell període d'un 480%.

La segona posició ha recaigut en el FC Barcelona i la seva acció amb Spotify per unir futbol i música amb una samarreta d'edició limitada de Coldplay. La prevenda de la samarreta va augmentar un 60% els registres d'usuaris a les plataformes del club, mentre que la del sorteig d'entrades per a un concert del grup ho va fer en un 39%.

En tercer lloc, ha quedat l'acció conjunta del CD Leganés amb l'artista irlandès @footybuckets, que va transformar dos equipaments del club pepinero en gorres que es van sortejar entre els aficionats mitjançant registre en una landing page. Aquesta acció va obtenir va multiplicar per cinc les xifres de registre habituals.

Finalment, la categoria de Millor Activació amb Patrocinador se l'ha emportat el Real Betis amb la seva campanya 'El Príncep de Revel-Air', protagonitzada per Bakambú, per anunciar el seu acord de patrocini amb Revel, aconseguint en xarxes una gran repercussió amb més de 430K visualitzacions.

El segon posat ha estat per a l'Atlètic de Madrid i el seu Kraken Kit Exchange, amb el que es pretenia donar a conèixer el seu nou patrocinador en llocs importants per al club a través d'un intercanvi de samarretes antigues per l'equipament de la temporada 24/25. Per la seva part, el Màlaga CF ha estat tercer en aquesta categoria per l'activació "Un Somni en la Rosaleda" amb Mercat Home, on una parella d'aficionats va tenir l'ocasió de poder gaudir una nit a l'estadi en un espai decorat per la marca.