La immensa majoria dels conductors que busquen un model prèmium al nostre país solen tenir a Mercedes, BMW i Audi com les seves tres primeres opcions, entre altres coses perquè són les tres marques prèmium més assentades i amb més quota de mercat a les carreteres espanyoles.

Tanmateix, en els últims temps estan sent diversos els fabricants també prèmium que estan fent importants passos endavant amb el llançament de models que, com passa en aquest cas, ja no és tan sols que no tinguin res a envejar a les prèmium alemanyes, sinó que acaben fins i tot oferint productes molt més interessants.

 

Un bon exemple d'això és una de les grans apostes de Lexus, el LBX, un model que se situa per mida per sota de l'UX i que es converteix així en una opció molt interessant per a aquells que busquin un SUV de mida urbana per moure's de forma habitual per les grans ciutats amb molta qualitat, molta tecnologia de sèrie i, sobretot, un motor tremendament fiable i molt eficient.

El Lexus LBX, una aposta encertada

I és que com no podia ser de cap altra forma tractant-se d'un model de la marca prèmium de Toyota, un dels seus grans arguments és que arriba de sèrie amb un motor híbrid auto recarregable de 136 cavalls de potència, una mecànica associat a una transmissió automàtica i que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT així com aconseguir consums fàcilment per sota dels 5 l als 100.

Una mecànica que a més, com ocorre amb la immensa majoria de models de Toyota i de Lexus, passa per ser de les més fiables del mercat, una cosa que acaba derivant en un menor cost de manteniment comptant a més que pot arribar a tenir fins a 15 anys o 250.000 km de garantia, que abans succeeixi.

 

Ara la marca ha llançat una promoció a través d'un sistema de finançament en el qual, al marge de l'entrada de més de 7000 € i la quota final de més de 20.000 €, haurem de fer front a 48 quotes de 250 €, de tal manera que el seu preu final a terminis freguen els 40.000 €, un preu bastant més elevat respecte als 35.000 € per fer la mateixa compra al comptat.

No és un model barat, però és un model molt fiable, molt ben equipat de sèrie, tu no té res a envejar a les prèmium i que, a la llarga, s'acabava amortitzant sense cap tipus de problemes tenint en compte el seu baix cost de manteniment i el seu baix consum.