Els amants dels esportius, i dels esportius japonesos en particular, saben molt bé que, si bé és cert que els últims anys Toyota s'ha caracteritzat per ser un fabricant que has entrat la immensa majoria dels seus esforços en els seus famosos motors híbrids auto recarregables i en dissenyar una oferta de producte que es basi en aquest tipus de cotxe, la marca japonesa històricament sempre s'ha caracteritzat per estar estretament relacionada amb l'esportivitat, ja sigui amb models esportius de carrer així com amb models de competició.

En aquest sentit, per molt que els màxims responsables actuals de la marca tinguin molt clar que la línia seguir ha de seguir sent la dels motors híbrids auto recarregables així com la seva pròpia estratègia el que es refereix a la implantació del cotxe elèctric, entre altres coses perquè aquest tipus de motors i de cotxes són els que més éxit comercials estan donant, en cap cas no volen oblidar aquesta essència de marca que sempre ha estat una referència entre els amants dels esportius.

 

És per això que, tot i que encara no hi hagi confirmació oficial ni de les dates ni se sàpiguen molt de les característiques que poden tenir aquests models, sí que se sap ja que Toyota està preparant la tornada d'alguns dels seus esportius més icònics, ja siguin de la mà de la seva pròpia marca com de la mà de Lexus, la marca prèmium.

El Toyota Celica tornarà als carrers

Un d'aquests tres models és el Toyota Celica, tota una referència entre els amants dels esportius de marques generalistes que, sense arribar a ser evidentment un model que pugui lluitar contra els grans esportius a nivell mundial, va tenir molt èxit en la seva època, entre altres coses perquè alhora es va convertir en un d'aquests models perfectes per als amants del túning.

De moment en el fabricant s'estan guardant molt bé les seves cartes referent al disseny, però ja se sap que algun dels seus últims prototips pot ser que sigui el model en qui es basi aquest nou Celica que sí que se sap ja que comptarà amb un motor de combustió tradicional que tindrà, com a mínim, 400 cavalls de potència.

 

D'altra banda, ja se sap també que la marca podria també posar una versió fins i tot més esportiva la venda que arribar a assolir els 600 cavalls de potència, encara que falta saber si en els dos casos serà un motor de combustió tradicional o tindrà algun tipus d'ajuda extra a través d'un sistema híbrid o de combustibles alternatius.