Ja vam avisar que la cosa no havia fet més que començar. La capsa dels trons es va destapar amb les fotos íntimes al balcó, entre Joan Carles i la seva examant, la vedette Bárbara Rey, mirant-li la regatera, menjant-se a petons o compartint paella. I després, els àudios que cada dia van amenitzant al personal i atabalant als Borbons, dels nervis pel que s'està sentint en ells, i sobretot, pel que encara queda per sentir, especialment, per les converses on l'emèrit parla de la seva pròpia família, dona i fills. Ara, però, qui ho ha fet, qui ha parlat de Sofia via nous àudios, ha estat ella, una Bárbara Rey que en unes noves gravacions publicades per OK Diario deixa la grega de caure d'un burro un cop va saber que era una banyuda, que el seu estimat maridet s'enllitava amb Rey.
Després d'amenaçar Joan Carles, assegurar que anaven per ella, però que no li temia a res, "El Rey está en deuda conmigo. Porque no lo he sido nunca, pero si tengo que serlo, como puta, voy a ser la más cara del mundo. Le puede costar todo; le puede costar la Corona, le puede costar el puesto que tiene y que no piense jamás que le tengo miedo", ara unes noves gravacions tenen com a protagonista la tercera pota del triangle, la tercera en discòrdia, la banyuda Sofia. Segons va revelar Rey al seu entorn, Sofia és qui hi ha darrere les accions en contra seva ordenades pel rei: "Ha cortado mi libertad. Ha permitido que me corten el trabajo, ha permitido que se me corte el acceso a cualquier tipo de nivel social, a cualquier acto social. He ido dos o cuatro veces cuando he podido, o cuando he querido, a algún acto de él porque sabía que no tenía más remedio. Pero, por lo demás, me han tenido siempre, continuamente, controlada por todos los costados… Porque he sido odiada por la Reina hasta el tope. Ha utilizado todos los medios que ha tenido a su alcance y a su alrededor para hundirme".
En el terreny laboral, la vedette, pendent de fer programes de televisió, no dubta en atribuir-li a la grega el paper de "mano negra". Segons l'esmentat diari, "los resortes del poder relegaron a Bárbara Rey en un programa de cocina en la televisión autonómica de la Comunidad Valenciana por exigencias de la Reina Sofía. A pesar de ser murciana, consiguió un jugoso contrato para un formato televisivo valenciano que no se sintonizaba desde Madrid. Como telón de fondo de esa operación de llevar a Bárbara Rey a la periferia estuvieron las exigencias de la pareja oficial de Juan Carlos I". L'examant més famosa del Borbó insisteix en els àudios que no hi ha diners possibles per compensar el que ha hagut de patir: "No quiero absolutamente nada porque no hay dinero, no existe dinero, para pagar lo que yo he sufrido. ¿Por qué esa cara de ese niño con la edad que tiene? Que no sonríe, que transmite tristeza, el sufrimiento que lleva dentro de él… Que yo salgo de mi casa y que está continuamente al teléfono llamándome para preguntarme Mamá, ¿cómo estás? ¿Estás bien? ¿Pasa algo?".
Atents als pròxims àudios que es publiquin, perquè Felip pot muntar en còlera, més del que ja ho està fent.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!