Carla Vigo s'ha deixat veure per algun photocall a causa de la seva professió. Gràcies a la mà de Rafael Amargo va fer els seus primers passos com a actriu sobre els escenaris, encara que ara mateix ha deixat aparcada la seva professió. Christina Rapado assegura que és per les males companyies que l'envolten últimament. La jove ha patit molt durant la seva infantesa amb la mort de la seva mare, Érika Ortiz. Tota la família va ajudar Antonio Vigo en la seva criança. Carla mai no ha volgut parlar públicament de Letícia, ni tampoc de les seves dues filles. Màxima discreció, és una llei no escrita de Zarzuela. No vol que la seva tia s'enfadi amb ella, és qui l'ajuda a sufragar les seves despeses, ja que amb la seva pensió de 450 euros per orfandat no li arriba.
![Carla Vigo / GTRES Carla Vigo / GTRES](/uploads/s1/50/04/42/55/carla-vigo-gtres_15_630x420.jpeg)
L'actriu va ser l'única absència de l'aniversari d'Elionor quan va complir la majoria d'edat. Alguns van declinar la invitació per altres compromisos, però en el cas de Carla no va ser convidada. Es desconeix el motiu real.
En el dia d'avui la relació entre tia i neboda és pràcticament inexistent, segons persones de l'entorn d'ambdues. Això fa que Carla també estigui distanciada d'Elionor i Sofia. I encara que no manté relació amb elles, mai no n'ha parlat malament, només s'ha desfet en afalacs. "Estic molt orgullosa d'elles, ho estan fent molt bé. Elionor serà molt bona reina".
Carla Vigo recorda la seva mare amb molt dolor
Carla, que va complir 23 anys el passat dia 13, va estudiar Dansa i Interpretació i prova d'obrir-se camí com a actriu. El seu debut a les taules l'hi deu a Rafael Amargo, que la va fitxar per a l'adaptació de 'Yerma' el 2021. No obstant això, són els seus problemes de salut mental, dels quals ha parlat sempre obertament, els que l'han fet donar un descans en la seva carrera. Segueix en tractament a la clínica López Ibor que costeja Jesús Ortiz, i no és gens barata.
La jove recorda sempre la seva mare a les seves xarxes socials. "Ja han passat 16 anys des del teu viatge sense bitllet de tornada, encara que cada vegada em fa mal menys, però cada dia de la meva vida el que més desig és que poguessis baixar d'onsevulga que siguis a fer-me una última abraçada i per veure la persona en què m'he convertit. Per aquí les coses han canviat molt, però continuem pensant en tu", deia Carla. "Jo estic passant per una etapa molt dura, però gràcies a això t'entenc moltíssim millor. No vull que et preocupis per mi perquè estaré bé i en aquest procés he conegut personitas meravelloses així que no ha estat tan dolent. M'hauria agradat gaudir més amb tu, però la vida de vegades no és com esperem. Bo, bonica flor, ara sí que ens acomiadem, et voldré sempre i encara que ja hagi fet el dol mai no t'oblidaré. T'estimo".
![Carla Vigo / Instagram Carla Vigo / Instagram](/uploads/s1/48/91/40/88/carla-vigo-instagram_15_630x420.jpeg)