Espanya dissimula amb la seva Família Reial com feia el poble del conte El vestit de l'emperador, que anava despullat i tots feien veure que vestia roba de luxe fins que un nen va cridar "El rei va nu!". Ara aquests nens són Carmen Lomana i Peñafiel.
La celebrity madrilenya, classista i pija com poques, ha publicat una columna al diari de Planeta, La Razón, molt de dretes, posant a parir el look de Letícia al seu primer acte a Mallorca, per un Festival de cinema. El vestit sense mànigues deixava veure l'obsessió de la reina per un braços musculats com cap altra monarca europea.
Letícia com una xoni de barri, halterofílica li diu, que aixeca peses com una boja obcecada per la vida sana. Es diu vigorèxica però Lomana li diagnostica neurosi:
Esciu Lomana: "Letizia en su primer acto en Mallorca parece una campeona de halterofilia. Sus brazos, que tanto halagan algunos, personalmente me parecen excesivos, nada femeninos y francamente no lo más adecuado para una persona que ocupa un cargo como ella.
Ese culto que tiene por su cuerpo, su obsesión por la alimentación, sin permitirse ni un desliz, puede llegar a la neurosis, siendo lo menos indicado para disfrutar de la vida. La alimentación es lo más importante, somos lo que comemos y bebemos. Que tome chocolate o helados con moderación.
Lomana li fa un fosc vaticini a la reina operada com ella: "Cuando tenga sesenta años se dará cuenta de cómo están sus articulaciones, destrozadas; y la piel, en el momento que dejen esos fuertes entrenamientos, flácida y arrugada". El pitjor malson de la reina que no taparà ni amb cirurgia estètica. Que ensenyi més Elionor i ella que es tapi.
Lomana silencia el lleig protocol·lari que era la reaparició de la reina després de morta la seva àvia. El dol el porta Lomana
-----
Letícia vedet superstar frivolité. Peñafiel a LOC:" Inadecuado ese vestido azulón con la abertura casi hasta las ingles que permitía la contemplación del muslamen"
La premsa llepona lloava la indumentària de la reina: "Primero es sin mangas, por lo que puede lucir sus musculosos brazos que tanto trabajo de gimnasio le cuesta. La tela fluida le deja comodidad, pero va súper ceñido a la cintura, marcando como ella suele ir.
Además, y a pesar de que parece un poco exagerada esa abertura, la falda tiene un toque sexy con un toque asimétrico y ese corte. Por lo que el diseño es cien por cien Letizia" (Jaleos).
Els fotògrafs feien primers planos de la cuixa de la reina, morena, musculada, de tot menys de dol per la iaia morta.