El passat 16 de desembre, el príncep Albert i la seva germana, Carolina de Mònaco, van ser presents en l'estrena de "El Fantasma de l'Òpera" a Montecarlo. Es va tractar d'una nova producció d'aquest clàssic teatral, celebrant així el final d'any en l'Òpera de Montecarlo, un teatre únic dissenyat per Charles Garnier, a més de l'icònic escenari parisenc que va inspirar la història basada en la novel·la de Gaston Leroux. Per a aquesta ocasió especial, els prínceps van optar per abillaments elegants: Albert va lluir un esmòquing i corbata de llacet, mentre que Carolina va vestir un vestit de vellut blau amb brodats blancs.

L'abillament que va lluir la princesa Carolina en l'estrena pertany a la firma Seren London, una creació exclusiva per a Net-a-Porter. Encara que aquest va ser el seu debut públic amb aquesta peça, és probable que el tingui des de fa diversos anys, ja que forma part de la col·lecció d'hivern de 2018. La mare de Carlota Casiraghi va complementar el seu look amb sabates de taló negre, una delicada bossa de vellut a joc i joies en tons blaus. Tanmateix, el que més va captar l'atenció no va ser tant l'abillament per si mateix, que difereix dels clàssics dissenys de Chanel als que ens té acostumats, sinó més aviat la seva aparença, que semblava mostrar clars signes d'envelliment.

Envellir el natural: valentia o indiferència?

Últimament, l'esposa d'Ernesto de Hannover ha decidit deixar de tenyir el seu cabell i ha abraçat els seus cabells blancs amb total naturalitat. A més, ha optat per evitar intervencions invasives per rejovenir la seva pell, com l'ús de bòtox o àcid hialurònic. Això ha portat que les arrugues, línies d'expressió i bosses sota dels seus ulls siguin més notòries, el que ha provocat opinions dividides. Alguns afirmen que la seva aparença denota distracció i suggereix una edat major de la que realment té.

Els seguidors de Carolina, reconeguda com la primera dama honorària de Mònaco, han expressat tristesa i desil·lusió a les xarxes socials en observar l'actual estat de la princesa. Per a molts resulta increïble veure a Carolina de Mònaco, qui va ser la reina indiscutible de les revistes del cor i una figura destacada en l'escena real en les dècades dels 70 i 80, presentar-se d'aquesta manera. Però les imatges parlen per si soles!

Carolina de Mònaco i la seva decisió d'envellir sense artificis

Malgrat les crítiques rebudes en els últims anys, la primogènita de Rainier i Grace Kelly ha mostrat una valenta determinació en triar envellir amb naturalitat, acceptant sense reserves les marques del temps. Aquest acte d'autenticitat ha ressonat poderosament en l'escena internacional. Carolina de Mònaco s'ha erigit com una icona innegable de bellesa, sofisticació i elegància. La seva ferma decisió de rebutjar la pressió per aparentar una joventut artificial la distingeix d'altres figures famoses al món de l'entreteniment que recorren a intervencions quirúrgiques i tractaments cosmètics per modificar el seu aspecte.

De fet, el reconegut periodista Boris Izaguirre ha compartit la seva admiració per Carolina de Mònaco en un article per a 'El País', on ha expressat el següent: "Carolina de Mònaco ha crescut davant l'escrutini públic. Malgrat -o potser- a tot això ha decidit no recórrer a la cirurgia plàstica per enfrontar la vellesa. I així la veiem, al costat de la seva filla Carlota, sense tenyir-se el cabell, la pell cansada, parpelles caigudes. Però amb una determinació que alguns veuen desafiadora".