Zarzuela es va convertir en un hotel l'any passat. Els Urdangarin i els Marichalar es van posar d'acord per instal·lar-se al palau. La primera a portar les seves maletes va ser Irene Urdangarin. La benjamina de la família pretenia estudiar Administració i Direcció d'Empreses a la prestigiosa universitat de Lausana, però no va superar les proves a causa del seu baix rendiment i va decidir prendre un any sabàtic. Pocs mesos més tard va seguir els seus passos el seu germà Miguel en lesionar-se mentre practicava esquí, pretenia formar-se com a monitor d'aquest esport. Així que també es va instal·lar a la casa més famosa d'Espanya. Com estaven els seus cosins vivint allà, Victoria Federica ja tenia una excusa per quedar-se.
Victoria Federica viu a Madrid amb la infanta Elena, per aquesta raó Felip VI i Letícia tampoc no entenien el motiu pel qual es quedava a dormir. Com que Elionor i Sofia no viuen a Zarzuela en aquests moments tampoc els importava molt. Els van llançar just a l'estiu quan van arribar elles.
La germana de Froilán venia a dormir amb la seva àvia des de la seva adolescència. Era una excusa. Quan sortia de festa i arribava massa tard o alegre, es refugiava a casa de la reina Sofia, perquè encara que Felip VI i Letícia són els reis i viuen al recinte, el palau de la Zarzuela és de tots els Borbons, l'única propietat exclusiva de l'actual monarca és el Pavelló del Príncep, que va demanar als seus pares de construir-lo per tenir certa independència, ja que realment es troba al mateix recinte a tan sols 900 metres de distància de la casa dels seus pares.
Victoria Federica es va saltar totes les normes
Felip VI i Letícia s'han enfadat en moltes ocasions amb Victoria Federica pel seu comportament. Sempre desafiant les normes dels monarques. Fa dos mesos que s'emet tots els divendres la seva participació en El desafio, en el programa que va decidir participar per trencar amb el seu anonimat i créixer encara més de forma mediàtica. Els reis no volen que cap Borbó aparegui en els mitjans de comunicació ni de bon tros que es facin famosos. Sempre han de mantenir un perfil baix.
Sembla que després de l'enuig ve la calma i els reis haurien aixecat el càstig a Victoria Federica de no aparèixer per Zarzuela, però li han demanat un bon comportament. Felip VI sap que en aquests moments a la seva mare li ve molt bé tenir la visita dels seus nets i els seus fills, per això no els pot prohibir quedar-se a dormir amb ella a palau.