Casa Reial va voler deslliurar-se de Froilán. Estaven farts dels seus embolics i els donava més d'un maldecap. Posava en perill la imatge de la institució. En els últims mesos a Espanya va participar en una baralla amb arma blanca a les portes d'una discoteca al luxós barri de Salamanca la matinada del dia de Nadal. Un mes més tard va ser desallotjat d'un after il·legal amb llicència de sauna que superava l'aforament permès, la policia va trobar substàncies estupefaents a l'habitació on era el fill de la infanta Elena amb uns amics.
Felip VI i Letícia van obligar la infanta Elena a prendre una dràstica decisió amb el seu fill. Finalment, es va decantar per portar-lo a Abu Dhabi amb Joan Carles I. L'emèrit li va buscar una feina com a becari en una coneguda petroliera on cobrava 7.500 euros mensuals i un pis de 500 metres quadrats. Però ara mateix no treballa, encara que tampoc es parla d'una tornada a Espanya. Ell assegura que es troba bé als Emirats Àrabs, encara que el seu entorn més proper explica que està trist per ser tan lluny dels seus.
En viure a Abu Dhabi, Casa Reial pot tenir-lo més controlat, encara que no sempre. Froilán ha protagonitzat alguna notícia, especialment quan torna a Espanya per uns dies, ja que sembla que la festa continua sent el seu gran al·licient. Aquesta setmana hauria fet un viatge amb uns amics, i els assistents de vol i hostesses de l'avió en el qual viatjava li van haver de cridar l'atenció pel seu comportament.
L'aldarull de Froilán a l'avió que a més corroboraria que viu a Espanya
El jove viatjava des de Madrid a Miami, un moviment que dona a entendre que el jove passa més temps a la capital que a Abu Dhabi. "Hi ha una persona molt propera a aquest programa que ahir va viatjar amb Froilán de Madrid a Miami. Ell va amb una noia a Business i llavors els seus amics anaven a Economy i aquesta persona ens diu que Froilán va fer-la grossa a l'avió. Es va saltar per complet totes les indicacions que li estaven donant els assistents de vol", començava dient un periodista a Ni que fuéramos Shhh.
"Ell, llavors, havia d'estar a Business assegudet al seu lloc, estava tot el món preparat per enlairar, quan donen l'avís has de posar-te el cinturó i era a Economy parlant amb els seus amics. Els assistents de vol dient-li Froilán, si us plau, bé, 'assegui's, si us plau, ha d'asseure's'. No s'asseia", continuaven detallant.
"De fet, van començar a queixar-se els passatgers de la seva conducta perquè deien que era bastant maleducat i que al final va acabar protagonitzant moments bastant tensos amb els seus amics i que li van cridar l'atenció en diverses ocasions. Al final, quan va arribar a Miami, ens diu que fins i tot un dels viatgers el va insultar en anglès perquè li havia fet el viatge insuportable", concloïa.
Una vegada més es demostra que Froilán continua sent la mateixa persona de sempre i no ha canviat, malgrat els càstigs. El moviment del germà de Victoria Federica a Abu Dhabi només seria per controlar la fortuna de Joan Carles I.