2022 haurà estat l'any de les ruptures matrimonials. Després de la pandèmia, molts no han pogut aguantar més en parella. Shakira i Piqué, Preysler mare i Preysler filla, Risto Mejide, Quim Masferrer i Xantal Llavina... onada de divorcis. El més sonat va ser el primer, el de la germana del rei, la que quedava, Cristina. El que pocs recorden és que va ser Pilar Eyre la que ho va anunciar l'any 2018 i ho va recollir EN Blau: Cristina es divorciarà d'Urdangarin quan surti de la presó. I publicàvem: "La infanta Cristina és a punt de fer un Marichalar. Zarzuela prepara el comunicat dels eufemismes: sa altesa la infanta es divorcia, o com ells diran, protagonitza un "cese efectivo de la convivencia conyugal". Així van anomenar el divorci d'Elena i Jaime de Marichalar i ara la segona germana de Felip va pel camí. Cristina ja ha visitat un advocat segons publica Pilar Eyre". Altres mitjans ho van desmentir. Ara és ella, la que va donar la prèvia i l'exclusiva qui ho detalla al seu imprescindible canal de Youtube:
Pilar Eyre: "Nos remontamos a hace 2 años, Cristina fue a ver a un abogado especializado en divorcios. Empezaron en tromba a desmentirlo, decían que Iñaki estaba en prisión y que el matrimonio iba muy bien, que estaban muy unidos. Yo sabía que mi información era buena. Como me desmentían me llevé un gran disgusto. Me duele que los compañeros me ataquen, la falta de solidaridad en este oficio. Me puse a llorar. El director de Lecturas me dijo que sabíamos que era verdad y que lo contaríamos. Seguí trabajando normal y un día de este enero me envió una fotografía mi director y me dijo si conocía a esa chica, Ainhoa Armentia. Teníamos imágenes de Iñaki con esa otra mujer. Era la exclusiva del año y se confirmaba lo que dije 2 años antes".
Eyre segueix: "El gran problema que tuve fue callarme que el miércoles salía la bomba. Se armó la de Dios y estaba en el centro de esa tormenta, me llamaron de todas partes. Recibí llamadas, presiones, preguntas de las más altas instancias, preguntando quién nos da las fotos. La compoetencia quiso decir que era una sobrina de Iñaki. El periodismo moderno se dedica a desmentir a los compañeros. Antes esto no pasaba. Yo no mentiré para decir que esa exclusiva no es cierta. Cuantas más exclusivas, mejor para todo el gremio. La mayoría salía en TV para decir que era un bache y que no era nada. Estuve 2 semanas luchando. La infanta Cristina nos llamó dos semanas después para aclararlo. Nos contó que no se quita el anillo hasta el divorcio porque, nos dijo, 'Yo no he fallado'. Ella no tenía ni idea, se sintió traicionada".
Tot se sap des de novembre de 2018, la relació conjugal estava en crisi, no per la presó, sinó perquè la infanta coneixia les infidelitats permanents d'Iñaki. I per això va anar a un advocat expert en divorcis, el mateix que ara li està gestionant el divorci. Adeu Jaime de Marichalar, adeu Iñaki Urdangarin, adeu Sofia. Els Borbons deixen anar llast. Només queda Letícia.