Dissabte passat Elionor feia 15 anys i ha calgut esperar a la revista Hola per saber com ho va celebrar. La pandèmia ha limitat la celebració sense amigues pel pastís. "Lo celebró con su familia, esta vez dentro de Zarzuela. Estuvo con Paloma Rocasolano, muy integrada en el día a día de las nietas. La madre de Letizia fue una más en la última salida de ocio del rey Felipe y su hija mayor, a un cine de Pozuelo para ver Tenet, la comentada película de Christopher Nolan". No consta si la nena va entendre el film.
Totes les altres princeses europees distribueixen fotos pels aniversaris. Elisabet de Bèlgica o Alèxia d'Holanda són coetànies d'Elionor i les respectives Cases Reials ho celebren amb els súbdits publicant alguna imatge commemorativa. Elionor a porta tancada, semiclandestina, oculta. Pagada per tots però secreta.
La celebració oficial d'Elionor s'ha limitat a que EFE destaqui curiositats. 1) Bautizada como Leonor de Todos los Santos. El nombre aparece en el libro "El doncel de Enrique el Doliente", de Larra, que la princesa Letizia regaló a Felipe con motivo de su compromiso de boda. 2) El número 16 en el DNI. A los tres años, a la princesa se le adjudicó el número 16 en el Documento Nacional de Identidad, uno a continuación que su padre y el previo al de su hermana Sofía.
3) A los ocho años, Leonor de Borbón asumió la condición de heredera y se convirtió en la 36 princesa de Asturias. También princesa de Girona, de Viana, duquesa de Montblanc, condesa de Cervera y señora de Balaguer, aunque aún no ha ido a ninguno de estos lugares. En Girona y Cervera, sus ayuntamientos han declarado a Felipe VI persona "non grata". Molts títols catalans i en molts d'ells no la volen veure. No hi ha posat un peu.