Elionor ja té 17 anys. Una adolescent a menys d'un any de ser adulta. I com a totes les cases es dispara el dubte: quants diners li han de passar els seus pares per les seves coses? Una noia de 17 té vicis, tabac, xuxeries, cocacoles, preservatius... Com paga totes les despeses de butxaca? La revista Hola revela aquesta setmana totes les interioritats de la princesa Elionor al seu internat del sud del Regne Unit, a Gal·les: "Para evitar la disparidad entre los estudiantes, la mayoría becados, el colegio recomienda que el dinero de bolsillo no llegue a los 600 euros por año. Y, por supuesto, la princesa no da la nota. El colegio dispone de un Banco Universitario abierto cinco días a la semana y una tienda donde adquirir productos básicos". Una xifra inversemblant, 600 euros l'any, 50 euros al mes. 12 euros a la setmana. Una noia de 17 anys? No té ni per pipes.
Hola confirma la foto que va mostrar en primícia EN Blau, que juga a voleibol: "En Gales sigue jugando a voleibol, su deporte preferido desde que lo practicaba en Santa María de los Rosales, y continúa estudiando árabe y francés". Sobre la seva adaptació al segon curs internada, la revista més royal assegura que "la princesa no tuvo problemas de adaptación, la nostalgia justa y no ha atravesado ninguna dificultad. Cumple los horarios a rajatabla, es de las primeras en llegar al aula y de recogerse en sus residencias". Si es portés malament i se sabés, constaria en el butlletí trimestral que reben Felip i Letícia: "Más allá de la evaluación académica, el boletín de las notas viene acompañado por párrafos muy largos con una extensión de hasta tres páginas. En este documento, se comenta cada una de las asignaturas, su compromiso social, cómo se porta, cómo está viviendo la experiencia". Controlada perquè no s'escapi amb el nòvio brasiler.
Qui li neteja l'habitació? Diuen que Elionor frega: "Leonor es responsable de mantener limpia y ordenada su ropa y su habitación, donde tiene un tablón de anuncios con sus fotos favoritas, un baño que comparten entre dos y cuatro dormitorios. También debe lavar sus platos y nunca deja uno usado en el fregadero". Contrasta amb l'anècdota que Letícia explica de Felip, que mai havia obert una nevera. I abans de concloure, Hola revela quin detall té sempre Elionor a la paret de la cambra: "Leonor es responsable de mantener limpia y ordenada su ropa y su habitación, donde tiene un tablón de anuncios con sus fotos favoritas y la bandera de España". O la del Brasil. D'on és el nòvio:
Elionor té tota la vida al davant. Estudiarà Dret, servirà a l'Exèrcit, es casarà amb el nòvio brasiler o el que toqui i tindrà filles. Si seran reines ja són figues d'un altre paner.