La Família Reial és una casa de barrets sense mestressa. Cada Borbó fa la seva guerra a part, segueix els seus interessos, especialment els econòmics, i humilia l'única que se salva de tot aquest circ: la princesa Elionor. Els emèrits, les infantes i els cosins d'Elionor han decidit fer-se els ofesos en sentir-se expulsats de Zarzuela. Joan Carles lidera el grup d'exclosos que capitanegen les germanes del rei Felip: Elena i Cristina i tenen sis soldats: els dos cosins Marichalar i els quatre Urdangarin. Cadascú tria com humiliar Elionor, amb gestos públics que van en contra la imatge de la Corona. Els Urdangarin i els Marichalar s'absenten de dates assenyalades com la convocatòria reial pels 18 anys de la princesa on van faltar amb excuses banals del tipus, estoy de vacaciones. La princesa de la frivolitat és Victoria de Marichalar. Cada dia és notícia pels seus negocis. Aquest cop ha travessat una línia vermella contra Elionor.

Victoria Federica de Marichalar, HBO
Victoria Federica de Marichalar, HBO

La cosina gran de la princesa ja fa mesos que ha decidit guanyar diners a costa del seu cognom. No té paciència per esperar a rebre els 450 milions d'euros d'herència que li toquen del seu avi Joan Carles, que guarda 1800 milions en paradisos fiscals. Victoria Federica ha acceptat signar contractes amb empreses com Planeta, per participar a un reality show de famosos d'Antena 3, amb una òptica per anunciar ulleres o amb una marca de begudes per beure cubates amb una determinada taronjada. Aquest cop la proposta ha vingut d'un gegant audiovisual: HBO Max. La cadena de TV ha arribat a un acord amb un altre gegant, Starbucks per fer cafès amb el logo de la seva sèrie estrella del moment, La casa del Dragón, la nissaga sobre monarquies i lluites pel tron de l'univers Juego de tronos. I han convençut la filla de la infanta Elena per ser la cara de la nova campanya que uneix la sèrie de dracs i el cafè car. El problema és que Victoria Federica ha signat fer una campanya que ensorra Elionor ja que, com passa a la sèrie, hi ha una legítima hereva a la corona, Elionor, i una altra que creu que mereix ser l'autèntica hereva. El vídeo, l'anunci, a banda que Victoria fa el ridícul com una pèssima actriu, gens fotogènica i impostada, juga amb el doble joc que als Borbons la legítima hereva per ser reina era Elena, com a filla gran de Joan Carles. Vídeo:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Max España (@streammaxes)

Victoria Federica: "Un Cold Brew grande, porfa ¿Tu también viste el capítulo, no?. Qué fuerte lo de anoche. Hacía tiempo que algo no me quitaba tanto el sueño. ¿Team Black o Team Green? Ya sabes que no me posiciono, pero cuando lo haga habrá señales" i es posa al cap una corona, una gorra  on hi ha escrit "La legítima hereva". I afegeix: "Porque al final, en todas partes cuecen habas, no?". Un 10 per als creatius de l'anunci, que no tindria cap sentit si no el fes la filla de la primogènita de Joan Carles. Si Espanya no fos una farsa masclista passaria com a Suècia, on el rei té una filla gran i un fill petit i qui regnarà serà Victoria de Suècia, la filla perquè és la gran. Si Espanya fos una democràcia normal, la reina a hores d'ara seria Elena, el príncep d'Astúries seria Froilán i la infanta seria Victoria, legítima hereva al tron, que és el que diu la seva gorra. Elionor s'ha pixat en la Constitució, en Joan Carles, Felip i Elionor, tots alhora.

VIctoria Federica coctel Ibiza / GTRES
VIctoria Federica còctel Eivissa / GTRES

Aquesta noia amb 23 anys només té dues explicacions: o és envejosa, grimpaire i ambiciosa o és de cal Justet.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!