Cristina de Borbón i Iñaki Urdangarin haurien arribat per fi a un acord de divorci satisfactori per a ambdues parts després de batalles amb els seus advocats. Més d'un any han tardat a estampar la seva firma que els separa per sempre, la seva única unió són els seus quatre fills, el record d'aquest feliç matrimoni de més de dues dècades que va acabar de la pitjor forma. La infanta va viure un dels seus anys més complicats en descobrir la traïció del pare dels seus fills. Ambdós eren coneixedors dels problemes que hi havia en el seu matrimoni, la distància entre ells era un determinant, però la filla Juan Carlos mai no es va imaginar que l'exduc de Palma podria enganyar-la. Ella hi hagués prefereix parlar les coses i arribar a un acord. Es va sentir traïda i humiliada per una persona que ha estimat i a la qual ha defensat en els seus pitjors moments, va deixar la corona per amor quan l'exjugador d'handbol va entrar a la presó.
![el petó d'iñaki i cristina el petó d'iñaki i cristina](/uploads/s1/43/53/59/55/el-beso-de-in-aki-y-cristina.jpeg)
Segons les últimes informacions, les peticions d'Iñaki Urdangarin eren massa exigents i Cristina no està disposada a assumir-les, no anava a mantenir el pare dels seus fills perquè visqués com un rei, ni molts menys a la seva nova parella, Ainhoa Armentia. A més, ni tan sols podia sufragar aquestes despeses amb el seu sou de 400.000 euros anuals. Juan Carlos es va oferir a finançar totes les despeses, però la seva filla es va negar en rotund. L'emèrit li recomanava firmar per oblidar-se de tot i salvar la corona.
Iñaki Urdangarin i Cristina segellen la pau amb un petó: acord en marxa
Iñaki Urdangarin els ha fet xantatge amb tot el que sap, i és que l'exduc ha estat molt amic de Juan Carlos i ha conviscut amb la família reial més de 20 anys. Una editorial li va oferir escriure un llibre, però ara per ara s'ha negat en rotund, i més si s'ha arribat a un acord satisfactori.
![Infanta Cristina i Iñaki Infanta Cristina i Iñaki](/uploads/s1/43/53/59/88/infanta-cristina-e-in-aki.jpeg)
L'exduc vol que se'l compensi econòmicament per haver entrat a presó per salvar la imatge de la corona. Sap perfectament que Juan Carlos podria haver-lo salvat amb les seves influències, però tanmateix no ho va fer perquè l'aire estava molt caldejat. La monarquia espanyola penjava d'un fil. Ara li costa trobar feina i la seva vida no és la d'abans, de vegades ha hagut de demanar diners per sobreviure. Vol viure tranquil i en pau. Promet deixar la corona de banda.
La infanta Cristina li ha fet firmar uns papers en els que si Iñaki Urdangarin o algun membre de la família parla amb algun mitjà de comunicació sobre un episodi de la família reial o algun protagonista, se li retirarà tots els beneficis de l'acord, a més, haurà de fer front a una clàusula milionària que l'arruïnaria per tota la vida.