La infanta Cristina està molt preocupada per alguns dels seus fills, en especial per Miguel i Irene Urdangarin. Els dos joves van decidir prendre un any sabàtic l'any passat. Ella pensava que els seus fills continuarien allunyats del focus mediàtic, però en complir la majoria d'edat, pràcticament tots s'han exposat. La benjamina de la família anava a quedar-se quatre anys més a Ginebra, les intencions de la germana de Felip VI no eren comprar-se una casa a Barcelona. Pretenia estudiar Administració i Direcció Hotelera, però no va superar les proves d'admissió i va haver de canviar de plans. És en aquell moment quan va decidir prendre's l'any sabàtic i instal·lar-se a Madrid, concretament al palau de la Zarzuela, on va conèixer Juan Urquijo, la seva actual parella.

Irene Urdangarin i la infanta Cristina / GTRES
Irene Urdangarin i la infanta Cristina / GTRES

La seva mare tenia molta por que en enamorar-se, Irene Urdangarin no volgués continuar amb els seus estudis, però ara per ara porta aquesta relació a distància. La jove viu en el Regne Unit amb Juan i Miguel, on estudia organització d'esdeveniments a la Universitat d'Oxford.

D'una banda, la infanta Cristina està tranquil·la perquè sap que pel seu germà Juan està vigilada. La va poder apartar de les males companyies a Ginebra. Des que els seus pares van anunciar la seva separació, Irene es va tornar molt més rebel, el seu rendiment escolar va baixar, i a més s'ajuntava amb el pitjor. A la seva mare no li agradaven les seves noves companyies.

La infanta Cristina va apartar Irene Urdangarin de les males companyies

La mare d'Irene sempre ha estat inquieta per les amistats de la seva filla. Durant la seva estada a Ginebra, Irene es va envoltar de persones que no comptaven amb l'aprovació de la seva família, algunes de les quals participaven en comportaments poc recomanables, com el consum de drogues i la vida nocturna. En els moments més durs després de la separació dels seus pares, la jove va trobar consol en aquests amics i va arribar a involucrar-se en algunes d'aquestes conductes.

La infanta Cristina sap que Irene Urdangarin porta dos anys "neta" perquè ja no ha tornat a viatjar a Ginebra ni s'ha vist amb aquestes males companyies, Juan Urquijo l'ha canviat. A més, estant amb el jove tampoc pensa tornar amb el seu ex. És passat.

Cristina de Borbón no suportava el noi que sortia amb Irene, i que per sort la relació no va veure la llum. La infanta li va prohibir l'entrada a la seva casa i va intentar que la seva filla no ho veiés més, però li va costar més d'una discussió amb ella.

Irene Urdangarin / GTRES
Irene Urdangarin / GTRES