La infanta Elena sempre ha estat la més Borbó de tota la família, fidel defensora del regnat de Joan Carles I. Li ha recolzat en cada una de les seves decisions, encara que algunes hagin estat menys encertades. Per a ella el seu progenitor és un referent i un dels millors monarques. Es declara monàrquica i borbònica. Felipe VI s'ha desvinculat completament del seu cognom, però ella no. Això és el que ha provocat moltes discussions entre germans. La mare de Victoria Federica i Froilán creu que s'ha sotmès a massa humiliacions al marit de la reina Sofia, algunes d'elles totalment injustificades. Se l'ha ridiculitzat i humiliat. No només li van obligar a abdicar, sinó que a més uns anys més tard exili a Abu Dhabi. Segons ella una revenja de la seva cunyada Letícia.

Infanta Elena Joan Carles

Joan Carles I ha donat massa maldecaps a la corona en els últims anys amb els seus embolics amorosos amb amants i els seus suposats problemes amb la Hisenda Pública. Precisament és per aquests problemes pels quals ha decidit demandar Miguel Ángel Revilla. Una de les denúncies més inesperades per les quals li demanaria 50.000 euros que donaria a causes socials. Felipe VI i Letícia no sabien res d'aquesta maniobra, és una decisió que ha pres el marit de la reina Sofia sense consensuar amb ells, el mateix que ha passat amb les seves memòries.

La infanta Elena és darrere de l'últim moviment de Joan Carles I

Felipe VI ha descobert que la infanta Elena és qui l'ha animat aquests dies a demandar Miguel Ángel Revilla per donar un escarment a les persones que parlen malament d'ell, però ha comès un gran error. No només per desobeir el seu germà sinó perquè ha posat en perill la corona.

Els problemes fiscals de Joan Carles semblaven haver-se oblidat amb els anys, els seus viatges a Espanya ja eren una cosa totalment normalitzada pels espanyols i ningú no posava cap objecció sobre això. Tanmateix, ara s'acaba de posar en el focus mediàtic i novament el passat ha tornat a sortir a la llum i és present. S'ha perjudicat ell mateix i també al seu fill i a la corona.

La infanta Elena està molt enfadada amb Felipe VI i Letícia i es creu que podria ser pel tracte a Joan Carles I en tots aquests anys. L'emèrit es va sotmetre a una revisió mediàtica fa un parell de setmanes i els resultats no van ser gens encoratjadors. El marit de la reina Sofia pateix artrosi i acabarà els seus dies en una cadira de rodes, el seu pitjor malson. Aquest comentari ha fet que Joan Carles es quedi més trist. No surt de l'habitació i tot just menja, la mare de Victoria Federica i Froilán assegura que ha estat Felipe VI i Letícia els qui han matat el seu pare.

juan Carlos Felipe