La Casa Reial es posa les mans al cap. Sempre han estat molt discrets, i mai no s'han vinculat amb els mitjans de comunicació, fins que va arribar Victoria Federica. Amb l'existència de les xarxes socials, la jove ha trobat el seu futur. Ni va estudiar ni va treballar, però ara té una nova il·lusió. Jaime de Marichalar és qui és darrere de cada un dels seus moviments. És el seu representant, relacionat amb la moda, té infinitat de contactes. La infanta Elena, que no adreça ni una sola paraula al pare dels seus fills, ja li ha cridat l'atenció en diverses ocasions per no exercir de pare i quedar-se en el rol d'amic. No vol que li doni facilitats als seus fills.
Jaime de Marichalar dona completament suport a Victoria Federica i Froilán, i creu que el seu comportament es deu a la pressió que exerceix sobre ells Casa Reial i el cognom Borbó. No se'ls ha deixat viure cap època de la seva vida com una persona normal. La seva infantesa, la seva adolescència o la seva joventut sempre es troba sota la corona. Tanmateix, els seus dos fills s'han aprofitat del cognom quan els ha convingut.
Fa unes setmanes, amb la marxa de Froilán a Abu Dhabi, es va parlar d'una de possible fugida de Victoria Federica. La infanta Elena i Felipe van valorar la possibilitat que la jove passés temps a Los Angeles, on podria continuar amb la seva carrera com a influencer.
Victoria Federica fa el salt a la publicitat
Tanmateix, sembla que Victoria Federica no l'apassionaria la idea. A Espanya té prou èxit. Aquesta setmana, per a súmmum de Zarzuela, ha protagonitzat un espot publicitari per a les ulleres Mó. Ha participat juntament amb altres artistes de la talla d'Óscar Casas o Laura Escanes, entre d'altres.
"Cada un d'ells representa una dècada específica des dels 70 fins als nostres dies amb la que se senten identificats", resa l'anunci de Mo, que posa en relleu que "la moda i les tendències passades" poden conviure amb "les actuals".
És la primera vegada que Victoria Federica participa en un espot publicitari. Ha desfilat en passarel·les, ha col·laborat amb marques en xarxes socials, fins i tot ha posat en photocalls i ha concedit entrevistes exclusives protagonitzant portades de revista, però mai no s'havia atrevit a fer aquest pas.
Felipe i Letizia no veuen amb bons ulls aquesta sobreexposició d'una persona vinculada a la família reial. Cal recordar que la cosina del rei, María Zurita, ha desembarcat en televisió amb notable èxit. Va aparèixer a 'Mask Singer' i va triomfar a 'MasterChef Celebrity'. Ara treballa en 'Ara o mai' de TVE i promociona el seu primer llibre on parla dels diferents tipus de família.