Aquest dimecres va sortir a la venda la revista HOLA!, en la que Victoria Federica ocupava tota la portada al costat de la seva inseparable amiga Rocío Laffón. Per primera vegada, la filla de l'a infanta Elena concedeix una entrevista a una revista de paper cuixé. Una intervenció en la qual, com era d'esperar, no diu absolutament res interessant ni rellevant.

Una aparició que tindria a veure amb els contactes moguts per Jaime de Marichalar en aquest món per promocionar la seva filla en la seva carrera com a influencer i guanyi alguns seguidors. I no només això. En una de les intervencions, Victòria esmenta que vol ser empresària, amb la qual cosa podria estar buscant socis per a algun negoci que li permeti menjar el pa de l'ase.

La portada de la revista HOLA! posa dels nervis la reina Letícia

Digui el que digui a l'entrevista, aquesta ha estat sens dubte una manera excel·lent de posar dels nervis la reina Letícia. En aquest sentit, no és cap secret que Letícia no pot amb els seus nebots per part de la família Marichalar. No suporta Froilan i Victoria Federica. I encara que al primer ha aconseguit treure'l de la seva vista després del seu 'exili' a Abu Dhabi amb el seu avi Joan Carles, Vic se l'ha de menjar amb patates. La jove va d'influencer i ara, per a súmmum, apareix en portades de revistes.

Parlant de Victòria i de la seva faceta amb influencer, no està malament recordar el que va dir l'expert en xarxes socials Marc Florensa en una intervenció en el programa 'Socialité'.

Victoria Federica IG
Victoria Federica IG

"Victoria Federica el consideren un paràsit"

Florensa, en poques paraules, va venir a dir que Victòria és el perfil d'influencer que vol i no pot. Que va donant likes i follows a tort i a dret amb tal d'aconseguir repercussió. Però que els qui s'han treballat realment la seva carrera a les xarxes no la volen veure ni en pintura. Va arribar a dir que la consideren un "paràsit".

"Victoria Federica és la gran rebutjada pels seus companys influencers. Ara està molt de moda, a la gent sense ofici ni benefici, anomenar-los influencers. Això ho han descobert els seus companys i no volen relacionar-se amb ella perquè és un paràsit del sector", va comentar Marc Florensa. "Vic Fede ens l'han ficat amb calçador. Altres influencers que si s'han treballat arribar on estan, com Jessica Goicoechea, per exemple, que ha treballat moltíssim en campanyes, ha fet les seves pròpies empreses... no volen contribuir a la proliferació d'aquests perfils. Relacionar-se amb un perfil que té més repercussió que ella per ser anomenada influencera, quan realment només té un cognom, doncs... Això fa que no vulguin relacionar-se amb ella".