Imprescindible, un cop més, el vídeo que ha penjat Pilar Eyre al seu canal de YouTube. L'escriptora i periodista s'ha volgut fer ressò, en aquesta nova entrega, del podcast de Corinna explicant la seva vida al costat del rei Joan Carles. La darrera publicació de l'aristòcrata alemanya té a veure amb l'infame comportament del rei emèrit a Botswana, caçant elefants impunement ("Lo siento mucho. Me he equivocado. No volverá a ocurrir") després d'una nit de borratxera lamentable. El quart capítol de Corinna y el Rey explica la penosa caiguda de Juancar al país africà en estat ebri. I Eyre, escandalitzada: "Me ha impresionado todo lo que explica. Me ha impresionado que una persona así fuera en ese momento rey de España y todavía permaneciera dos años más siendo jefe de Estado de este país"

Joan Carles, caçant elefants a Botswana / Telecinco
Joan Carles, amb crosses / GTRES

L'escriptora no dona crèdit al que relata Corinna sobre com el Borbó es va tancar en una tenda "para beber, y ella en una tienda de al lado, con su hijo, mientras los oía gritar, el escándalo que armaban sabiendo que iban a estar toda la noche bebiendo... Cuando se levantó por la mañana y vio a Juan Carlos en la cama con su opíparo desayuno, con bacon, naranjada, todo tipo de cosas y él diciendo 'Sí, creo que me he caído, pero no me acuerdo'". No ho recordava perquè portava una mona com un piano de la nit anterior i una ressaca de cavall. O d'elefant, en el seu cas. "Lo que más me ha impresionado es que lo retrata como a un alcohólico", diu Eyre. "No sería el primer caso en la familia. Aún herido, con una posible hemorragia interna, en un estado penoso, y todavía pedía vino". Corinna no s'ho podia creure i els hi va recriminar als ajudants del monarca, "¿Pero cómo va a beber vino en este estado?". Resposta dels palmeros?: "Es el Rey y tenemos que hacer todo lo que él quiera". L'escriptora, impressionada, "me parece horrible". I encara més amb què va passar després i com van tractar Corinna...

Joan Carles, copa de vi ben a prop, al costat de Corinna / Europa Press

"Cómo fue despedida Corinna y cómo a ella y a su hijo les llevaron a un hotel y después la despidieron fuera de España", diu la periodista, recordant que Corinna "se ha dejado un episodio fuera del tintero, que supongo que no lo cuenta porque resulta muy humillante", i que va tenir lloc a bord d'un avió. "Al parecer, cuando volvían a España, ella le dijo al ayudante de don Juan Carlos, al jefe de seguridad, que a ver si podía el avión bajar en Suiza y les podían dejar a ella y a su hijo allí". Què i com va respondre l'ajudant? Amb una supèrbia i unes males maneres vergonyoses: "Le respondió: 'Este avión va a Madrid y usted ya se puede ir a la mierda'. Una frase muy humillante que se la he oído a personas que están en el círculo íntimo del rey"

El mamporrero del rei com si fos un porter chungo de discoteca i mentrestant, Joan Carles calladet, i borratxo, permetent un tracte humiliant com aquest... Les maneres vomitives del rei espanyol.