La família Urdangarin intenta refer-se de la ruptura matrimonial de la infanta Cristina i Iñaki per una infidelitat amb una companya de feina, publicada en portada. La revista Lecturas, que va tenir l'exclusiva, és la millor font per saber com segueix la història. Mentre la competència d'Hola explica la versió edulcorada de Zarzuela, Pilar Eyre explica la veritat.
La periodista catalana té bones fonts a Abu Dhabi que li expliquen com va reaccionar el rei emèrit en rebre la famosa portada d'Iñaki i Ainhoa de la maneta a Bidart. No el pensen ajudar i que passi amb el salari de 900 euros. Joan Carles sobre Iñaki: "¡Pero qué hijo de puta! A este ni un duro. De este tío no me habléis más". Un adúlter com el rei indignat per un adúlter com Iñaki.
Joan Carles i Cristina es van trobar a Abu Dhabi i es van fondre en una abraçada, tot i que l'emèrit no pot aguantar-se de peu. A banda d'insultar Iñaki, el rei va prendre decisions: "No hubo lugar para los reproches ni los ya te lo dije, pero sí preocupación por los nietos, dejar arreglado el tema económico y conocer los movimientos de Iñaki, saber si es cierto, por ejemplo, que va a escribir sus memorias, por las que le han ofrecido medio millón de euros.
No le había gustado la forma en que estaba redactado el comunicado y tampoco que el simpático abogado de Iñaki haya participado en varios programas restando importancia a la infidelidad de Iñaki e insinuando que la infanta lo iba a perdonar".
La infanta conserva l'anell de casada i Joan Carles seguirà pagant l'educació dels quatre nets, que queden així: "Han crecido en una escuela muy dura y han afrontado la separación con templanza. Sorprende la sangre fría de Pablo contestando a los periodistas. Educado, guapo. Tendría un gran futuro en política". Eyre es refereix a com el jugador del Barça d'handbol menteix a la premsa dient que espera que la mare o el pare el visitin quan sap que no serà així.
"Irene no convive con su padre desde hace años, por lo tanto, no lo echará a faltar en el día a día, y Miguel vive solo en Londres y viaja más a Vitoria que a Ginebra. El más vulnerable es el mayor, Juan, que sufrió bullying en el colegio cuando empezó el Caso Noos, y necesitó ayuda médica. No se sabe muy bien a qué se dedica en Madrid, ni qué vida hace, pero parece evidente que no tiene trato con su familia materna".
El fill gran, que va estar en mans de psicòlegs, té problemes i la premsa l'ha enxampat com a Froilán: fumant a les terrasses de Madrid. No s'aprecia si és tabac o marihuana.
Aquesta és la situació dels quatre fills de la infanta. Juan viu a Madrid però no a Zarzuela i sembla que Letícia farà un pas per tenir-ne alguna cura: "La situación podría cambiar, a Juan Carlos le gustaría. Aunque su influencia sobre Felipe y su nuera es nula, parece ser que Cristina y Letizia han hablado mucho estos días".
El miracle de Letícia, que sempre ha menystingut els nebots amb problemes que viuen a Madrid. No es veu ni amb Carla Vigo ni amb Juan Urdangarin. Ara sembla que el divorci de la infanta ha estovat la reina. Letícia sempre guanya.