Karlos Arguiñano va ser el convidat de Liarla Pardo a La Sexta per anunciar que torna a fer receptes noves a Antena 3. Cristina Pardo hauria preferit no tenir-lo o no haver-li preguntat per Joan Carles perquè el basc va destrossar dos intocables a Atresmedia: la Corona i els periodistes.
Arguiñano: "No me importa que robe, me importa que devuelva lo que ha robado. Y de eso no habla nadie. Yo no he estudiado periodismo pero ¿cómo puede ser que las TV no pidan cada día al rey que devuelva lo que ha robado?". Als 72 anys Arguiñano és com Peñafiel, massa ric i massa vell per no dir el que li doni la gana.
El xef guipuscoà insisteix contra la Corona i recorda una anècdota silenciada per aquesta premsa, el dia que va trobar-se Joan Carles a un Gran Premi de Motociclisme, a Jerez: "Yo tenía equipo en el mundial y me dijeron que saludara al rey emérito. Me dijo 'Hombre, a tu casa no he ido nunca'. Y le dije 'Ahora que estás libre, cuando quieras'. Y entonces toda la grada, 20 mil personas, empezó a cantar 'Un elefante se balanceaba...". Todo el mundo cantando a la vez y me piré". Joan Carles humiliat per haver anat de safari a matar elefants amb Corinna mentre Espanya s'ensorrava. Aquest és el vídeo:
El cuiner deixa clar a La Sexta que no és monàrquic: "No me ha sorprendido. Es muy campechano. Joder y yo lo sería también. Le dio a su amiga 65 millones. Joder campechano, eres más que campechano. Eres un fenómeno. Se movía ligero en el asunto. La verdad es que cuesta entender por qué lo hizo. Yo tengo una reina, Luisi mi mujer y antes mi madre. Esas son mis reinas. No necesito más".
No necessita rei, com a ningú. Grandiós Arguiñano, parlant més clar i millor que el director de La Sexta Antonio García Ferreras. Ha servit el plat: rei trinxat.