Felip i Letícia acaben juliol amb un acte solemne i molt espanyol: visitar l'apòstol Santiago (y cierra España) a Galícia, sense Feijóo però amb les nenes, la princesa Elionor i la infanta Sofia. I aquest dilluns els encarregats de vestuari de Zarzuela tenien mandra o pa a l'ull. En un dia xafogós uns colors vivíssims que cremaven a la vista. Suport a l'any Xacobeo en el Dia de Galicia, aquest 25 de juliol a la catedral de Santiago. Letícia de butà, Elionor fatal amb una combinació maleïda, rosa i vermell, i la millor com sempre, la petita Sofia de 15 anys, impecable de blau cel, el color de Galícia:

Elionor i Letícia a Galícia / EFE

Escriuen els experts de Vogue "Unir rosa y rojo en un mismo look siempre ha sufrido de una suerte de leyenda negra que, sin embargo, la moda ha tratado de desterrar desde siempre. Arriesgada como pocas, esta combinación ha sido la apuesta de la princesa Leonor para su última aparición pública en Santiago de Compostela, lugar en el que se encuentra con la familia real para celebrar el patrón de esta ciudad (...). Leonor destaca por haber pasado de un estilo aniñado a un estilo juvenil  en cuestión de meses. En esta ocasión, se decanta por un vestido de silueta ‘A’ a media pierna en color rosa fucsia  con bordes rojos de Cayro Woman. Para completar el estilismo, unos zapatos de tacón bajo en color crudo". Fa mal als ulls. Elionor mareja.

Elionor bicolor EFE
Elionor amb bano EFE

Letícia tampoc en sabia de passar discreta a la catedral i aposta per un taronja butà deixant com la millor la infanta: " Sofía lucía un vestido corto en color azul claro que combinaba con bailarinas en la misma tonalidad. ¿El resultado de la estampa familiar? Una paleta cromática variada". On la millor és la més petita: 

Sofia, Elionor i Letícia / GTRES

Com si fos un frame de "Sexo en Nueva York" les tres royals avancen empoderades per Santiago amb roba i posat exuberants. Però era un acte religiós, amb el bisbe i el sant. Calia més discreció, Olé Sofia.

Sofia a la Catedral EFE
Infanta Sofia GTRES

Sofia superstar, segons Vanitatis: "Ha sido curiosa la coincidencia cromática de la infanta Sofía con su padre, el rey Felipe. Lejos de los colores vibrantes elegidos por la reina Letizia y su hermana, Leonor, la pequeña de la familia se ha decantado por el mismo color que el año pasado, un azul pálido con un toque turquesa de lo más favorecedor y mucho más discreto para un día en el que ella no era la protagonista. El vestido contaba con un corte de los que más abunda en el armario de Sofía. De largo mini, una cuarta por encima de la rodilla y manga larga, el drapeado ladeado en el cuerpo, algo ablusado le sentaba a las mil maravillas. De un tejido similar al satén, la caída de la falda, de corte recto combinaba a la perfección con las bailarinas planas a tono. Sencilla, discreta y perfecta". Sofia, millor que la seva germana i la seva mare. Comença a ser el més habitual.