Galeria
Marta Gayá podria ser una amant més de Joan Carles I, però per a ell és algú més que això. L'emèrit ha estat conegut per les infidelitats a la reina Sofia, mai no va estar enamorat d'ella i només van mantenir relacions íntimes amb tal de donar a llum el futur hereu al tron. Ell es va enamorar de Bárbara Rey o Corinna Larsen, però ambdues el van trair. Fins i tot per l'alemanya va estar a punt de divorciar-se oficialment de l'emèrita i casar-se amb ella. Tanmateix, poc va tardar a adonar-se'n que el seu gran amor era la mallorquina. Segons Pilar Eyre, fa quaranta anys que es coneixen, així que amb Marta no només hauria estat infidel a Sofia, també a Bàrbara i a Corinna.
"Crec que la seva autèntica esposa és Marta Gayá, és la que porta gairebé 40 anys amb ell, ha estat sempre amb ella, fins i tot quan estava amb altres xicotes. Li ha posat les banyes amb totes les dones hagudes i per haver-hi, actrius, periodistes...", ha assegurat la periodista. "Ha procurat cuidar-la durant tot aquest temps. El 2007 li va comprar la casa de Suïssa on passen ara l'hivern, li va lliurar un o dos milions d'euros, estant ell amb Corinna...", ha afegit Eyre.
Marta Gayá ha estat present en els últims aniversaris de Juan Carlos|Joan Carles I a Abu Dhabi, on es reunia tota la família. No obstant això, en el reportatge mai no ha aparegut. L'empresària mallorquina té una excel·lent relació amb tots els membres de Casa Reial. La coneixen tots els fills de l'emèrit, fins i tot la reina Sofia, encara que amb ella manté un cert distanciament.
Les infantes Elena i Cristina li han obert les portes de casa seva de bat a bat. Es reuneixen moltes vegades amb ella, i ara que Marta és qui més temps passa amb l'emèrit, li truquen en moltes ocasions per preguntar-li sobre el seu estat de salut i anímic.
Segons diverses informacions, Joan Carles I no ha volgut que Marta Gayá es quedi sense un euro quan aquest mori. L'empresària es trobaria dins del testament del pare de Felip VI. Les hereves de la seva herència de més de dos mil milions d'euros recauria en les infantes Elena i Cristina, així com en les dues dones que mai no li han traït, la reina Sofia i Marta Gayá.
Joan Carles I va explicar a un amic fa uns anys que "mai no havia estat tan feliç". Marta Gayá va tornar la il·lusió a l'emèrit i això fa que les infantes Elena i Cristina li hagin donat una oportunitat.