La vida de Meghan Markle i el príncep Harry ha estat plena de controvèrsies des que van renunciar a les seves obligacions reals el 2020, però aquesta vegada, és Meghan qui està sota l'escrutini per un possible engany a les xarxes socials. I és que, després d'un temps anés dels reflectors, la duquessa de Sussex ha decidit tornar a les xarxes socials. El seu compte d'Instagram, @meghan, ha començat a guanyar seguidors a un ritme sorprenent. En qüestió de dies, el compte ha superat els 100.000 seguidors, malgrat no haver publicat ni una sola imatge o comentari.
Malgrat que el compte no està verificat i només té una imatge d'unes peònies en color rosa com a imatge de perfil, una font propera a la duquessa ha confirmat que aquest compte realment pertany a Meghan. "Sí, és ella. Molt aviat hi haurà un anunci. Tornarà", va revelar l'informant. A més, entre els seus seguidors es troben personalitats influents, com Mandana Dayani, que fins fa poc era president d'Archewell, la fundació dels ducs de Sussex.
L'atractiu de convertir-se en influencer
La tornada de Meghan a les xarxes socials no és només una manera de mantenir-se en contacte amb els seus seguidors, sinó també una estratègia per convertir-se en una influencera milionària. Experts en màrqueting, com Kent Moore, CEO de OneEyedSocial, han assenyalat que un compte verificat de Meghan Markle podria posicionar-se ràpidament entre els 10 influencers més ben pagats del món. Això li permetria guanyar xecs de cinc o sis xifres per cada publicació. Aquest flux d'ingressos podria resoldre de manera eficaç el problema financer que hagi sorgit després de la cancel·lació d'alguns dels seus projectes professionals en els últims mesos.
Descobreixen la nova mentida de Meghan Markle
Tanmateix, la polèmica va esclatar quan una publicació en el compte de 'X' (abans Twitter) @_POV_Media_afirmó que el nombre real de seguidors de Meghan Markle dista molt de la qual cosa ella presenta en el seu compte d'Instagram no verificat. Segons el perfil, després d'una anàlisi realitzada amb HypeAuditor, es va descobrir que els supòsits "100 mil seguidors" de l'esposa del príncep Harry són en realitat només 2,3 mil.
La pregunta que tots es fan ara és per què Meghan Markle estaria mentint sobre el nombre de seguidors en el seu compte d'Instagram? Experts en xarxes socials suggereixen que aquesta estratègia de l'exactriu de 'Suits' podria estar orientada a mostrar una base sòlida de seguidors amb l'objectiu d'atreure patrocinadors i acords econòmics milionaris, com va esmentar Kent Moore. Tanmateix, cap marca no pagaria una suma substancial per promocions en un perfil amb menys de 3.000 seguidors. Per tant, podria estar utilitzant aquesta tàctica per posicionar-se com una influencera en potència, algú capaç de competir al mercat amb les influents germanes Kardashian-Jenner i altres personalitats d'alt perfil.
Aquest nou escàndol no només ha qüestionat la integritat de la duquessa de Sussex, sinó que també ha donat llum sobre les complexitats i la competència ferotge al món dels influencers i les xarxes socials. Fins on està disposada a arribar Meghan Markle per assegurar-se un lloc al cim d'aquesta indústria? Només el temps dirà si la seva estratègia li donarà l'èxit desitjat o si es convertirà en una taca en la seva imatge pública.