Molt s'ha parlat de la rivalitat existent entre Meghan Markle i dues de les dones més influents de la Família Reial britànica: Kate Middleton i Camilla Parker-Bowles. Tanmateix, tot sembla indicar que la duquessa de Sussex ha deixat enrere aquest conflicte royal per endinsar-se en una ferotge batalla amb Kim Kardashian, una de les dones més influents del món del xou-business, per una gran suma de diners.
De duquessa de Sussex a duquessa de Dior
Mentre el príncep Harry es troba al mig del focus mediàtic a causa de la seva absència en el primer Trooping the Colour de Carles III com a rei d'Anglaterra, esdeveniment que celebra oficialment l'aniversari del monarca britànic, i que va coincidir aquest any amb la celebració del Dia del pare al Regne Unit, la seva esposa, Meghan Markle, ha donat un cop mestre en filtrar-se informació sobre el seu pròxim moviment. Fonts expertes i mitjans de comunicació asseguren que l'exactriu de 'Suits' podria convertir-se en la nova musa de la prestigiosa firma de moda Dior, per la qual rebria la increïble xifra de 233.000 euros.
Segons informa el 'Daily Mail', la duquessa de Sussex estaria disposada a explotar la seva faceta com a influencer i convertir-se en una de les més ben pagades del sector. Els acords amb Dior podrien assolir els centenars de milions de dòlars, la qual cosa la situaria en una posició privilegiada en la indústria de la moda i el màrqueting. A més, s'ha dit que la nova amistat de Meghan amb Victoria Jackson, una experta en màrqueting i artífex dels anuncis publicitaris de maquillatge més famosos de la televisió, podria haver influït en aquesta nova oportunitat professional. Si l'acord es concreta, Meghan Markle s'enfrontarà directament a una gran rival, Kim Kardashian, qui actualment és la imatge de la famosa marca italiana Dolce & Gabbana. Com era d'esperar-se, aquesta competència entre dues de les dones més influents i famoses del món promet ser realment èpica.
Els problemes dels ducs de Sussex amb Spotify: altes expectatives no complertes
Tanmateix, les controvèrsies que envolten Meghan Markle no es limiten únicament a la seva pròxima disputa publicitària amb l'ex de Kanye West. Els ducs de Sussex també han estat en el centre d'atenció a causa de la seva recent ruptura amb Spotify. Si bé el contracte amb la plataforma de música i podcasting va ser un gran èxit al principi, el projecte dels podcasts protagonitzats per Harry i Meghan no va aconseguir complir les expectatives.
Encara que el documental 'Harry i Meghan' es va convertir en el més vist el dia de la seva estrena a Netflix, amb 2,4 milions d'espectadors, els podcasts a Spotify no van tenir la mateixa sort. Els Sussex només van realitzar una sèrie de dotze capítols, anomenat 'Archetypes', que va tenir certa ressonància i popularitat, però no va assolir les altes expectatives de l'empresa, ja que fonts properes a Spotify asseguren que la plataforma esperava molt més dels ducs de Sussex, especialment respecte a la seva problemàtica relació amb la Família Reial britànica. El futur de Meghan Markle i Kim Kardashian és incert pels moments, però una cosa és segura: aquestes dues dones poderoses estan disposades a lluitar amb dents i ungles per defensar el seu lloc al cim de la indústria de l'entreteniment.