La carrera actoral de Meghan Markle ha arribat a la seva fi, malgrat els seus acords amb serveis de streaming de renom com Netflix, segons apunta l'expert en la reialesa, Simon Vigar. Durant una entrevista en el Royal Show de 'The Sun', el corresponsal real de Channel 5 va discutir la possibilitat que l'esposa del príncep Harry torni a la pantalla gran pròximament. Recordem que l'última vegada que vam veure Meghan al seu paper com l'assistent legal Rachel Zane, un personatge molt aclamat en la sèrie 'Suits', va ser just abans del seu matrimoni amb el fill de Carles III el maig de 2018. Des d'aleshores, el seu enfocament ha canviat, deixant en segon pla les seves activitats com a actriu. Això va portar a Vigar a especular que és poc probable que tornem a veure Meghan en la seva faceta com a actriu. "Mai no podràs veure-la com un personatge; ara veuràs Meghan, la duquessa. Com pots creure que ella és algú més?", va comentar Vigar a Matt Wilkinson de The Sun.
Rebuig a Hollywood i canvis estratègics
L'expert també va ressaltar les expectatives vertiginoses que Netflix ha dipositat a Archewell Productions, l'empresa cofundada pel príncep Harry i Meghan. "Netflix voldrà la seva lliura de carn", va comentar, insinuant que encara que la presència mediàtica de la duquessa podria augmentar, és poc probable que reprengui la seva carrera com a actriu. De fet, diversos mitjans han reportat que, malgrat firmar amb la influent agència de comunicació de Hollywood William Morris Endeavor (WME) el 2023, Meghan ha estat rebutjada per més de sis productores a Hollywood. Davant d'aquest escenari, els Sussex han optat per reestructurar el seu equip de relacions públiques, sumant a Charlie Gipson com a Director de Comunicacions, encarregat de les relacions amb els mitjans europeus, a Miranda Barbot com a Vicepresidenta de programes i operacions de mitjans, i a Kyle Boulia com a nou Sotssecretari de premsa i Director de comunicacions per als mitjans nord-americans.
Nous horitzons: d'actriu a influencer i productora
Encara que la seva carrera com a actriu pugui estar en pausa, Meghan no ha deixat de buscar noves formes d'expressió. En associació amb Netflix, està treballant en una sèrie que explora els plaers de la cuina, la jardineria, l'entreteniment i l'amistat, mostrant així una faceta diferent de la seva vida. A més, un altre projecte aprofundirà en la passió de la parella pel polo professional, la qual cosa demostra el seu interès en la producció de contingut significatiu.
A més dels seus compromisos amb Netflix, Meghan ha llançat la seva pròpia marca d'estil de vida, American Riviera Orchard, que ofereix una varietat de productes per a la llar, des de llibres de cuina fins a estris de cuina. Aquest moviment segueix els passos del seu esforç anterior, The Tig, un blog d'estil de vida que va tancar el 2017 després que la seva relació amb el Príncipe Harry es fes pública. Així que, malgrat que el seu temps davant de la càmera pot estar arribant a la seva fi, la duquessa de Sussex està consolidant la seva posició com a productora i influencer. Amb una sèrie de projectes emocionants en desenvolupament i una marca emergent al món del lifestyle, Meghan Markle està traçant un nou camí, allunyant-se de la brillantor i el glamur de Hollywood.