El dinàmic duo format per Meghan Markle i el príncep Harry està expandint la seva presència al món de l'entreteniment amb dos nous projectes de no ficció a Netflix. Des que van firmar un acord general amb el gegant del streaming el 2020 a través de la seva marca Archewell Productions, la parella ha estat treballant àrduament per desenvolupar una varietat de continguts, informa 'Deadline'.
Una mirada gurmet a la vida de Meghan Markle
La primera sèrie, sota la curadoria i producció executiva de Meghan, promet "explorar els plaers de la cuina, la jardineria, l'entreteniment i l'amistat". Leah Hariton liderarà l'equip com a showrunner, mentre que Michael Steed, reconegut per la seva direcció en programes com 'El meu pròxim convidat no necessita presentació' i 'Anthony Bourdain: parts desconegudes', estarà a càrrec de la direcció.
Un programa culinari sembla ser un ajustament perfecte per a l'era influencer de Markle, que sembla estar manllevant algunes lliçons dels millors en col·laborar amb Hariton, la ment darrere de la reeixida sèrie de cuina de Selena Gomez en HBO, 'Selena + Xef', per dur a terme aquest projecte. L'anunci d'aquesta sèrie de Meghan arriba just després del llançament de la seva marca d'estil de vida, 'American Riviera Orchard. El programa serà produït per Intellectual Property Corporation de Sony Pictures Television, famós per èxits com 'D'Amelio Show' d'Hulu i 'Leah Remini: Scientology and the Aftermath' de A&E.
Un emocionant viatge al món del polo amb els ducs de Sussex
D'altra banda, el segon projecte s'endinsarà a l'emocionant món del polo professional. El Príncep Harry, un apassionat jugador de polo, i Meghan s'encarregaran de produir aquesta sèrie que té per objectiu mostrar el coratge i la passió de l'esport. La major part de les imatges seran filmades durant el Campionat Obert de Pol|Polo d'EE. UU. en el Centre Nacional de Polo a Wellington, Florida. Miloš Balać, conegut pel seu treball en la sèrie documental "Welcome to Wrexham", actuarà com a showrunner, amb Boardwalk Pictures, productora d'èxits com "Chef's Table" i "Sex, Love & Goop" de Netflix, a càrrec de la producció.
Aquest nou projecte se suma a la creixent llista de col·laboracions entre els Sussex i Netflix. Anteriorment, la parella va llançar projectes com "Live to Lead", centrat en disruptors com Greta Thunberg i Glòria Steinem, així com "Heart of Invictus", que va seguir atletes entrenant per als Jocs Invictus del Príncipe Harry a la Haia. A més, l'explosiu docusèrie "Harry & Meghan" es va convertir en el debut documental més vist de Netflix en el seu moment.
Amb el recent llançament d'un nou lloc web per complementar els seus llocs preexistents per a la Fundació Archewell i el seu estudi de producció, Meghan i Harry continuen consolidant la seva posició com a figures prominents al món de l'entreteniment. La seva col·laboració amb Netflix promet oferir als espectadors una mirada única a històries i temes significatius, mentre continuen ampliant el seu impacte a la pantalla i, per descomptat, acumulant zeros en els seus comptes bancaris.