Meghan Markle sembla estar seguint els passos de les Kardashian en fer incursions en el món dels negocis. Després del llançament d''Archetypes' fa uns anys enrere, la duquessa de Sussex ha fet un pas més i llança la seva pròpia marca de bellesa, que inclou des de maquillatge fins a articles per a la llar|casa.
La incursió de l'al món empresarial va començar el 2020 amb la fundació d'Archewell Productions, juntament amb seu espòs, el príncep Harry. La productora ha llançat un únic podcast fins a la data, 'Archetypes', a Spotify, que va ser cancel·lat per no complir les expectatives dels inversors.
El nou projecte de Meghan Markle, American Riviera Orchad, ha despertat la curiositat de molts. La marca oferirà una àmplia gamma de productes que van des de sobres de fragàncies, fórmules no medicinals per a la cura de la pell, gels de bany, sals, productes per al cabell, sabons, olis corporals, locions, cosmètics, olis perfumats, difusors de fragàncies i encens.
Però això no és tot, la marca a més inclou les mascotes de la llar, ja que sota la seva nova línia de productes, també hi ha un apartat de mercaderies especialitzades en neteja dels 'peluts' de casa.
Meghan Markle també ofereix productes per a la llar
D'acord amb Hello!, American Riviera Orchad no només engloba el sector de la bellesa, sinó que també va per la decoració de la llar, la jardineria, articles de papereria, mats de ioga i meditació, conserves, melmelades i més.
La nova marca de la duquessa de Sussex inclou totes les àrees de la llar, des de la cuina fins al jardí, passant per cada una de les habitacions. Si bé l'esposa d'Harry s'ha mostrat reservada sobre els detalls de l'empresa, l'ambició darrere de la marca queda clara en l'àmplia gamma de productes que ofereix. La duquessa, coneguda per la seva passió pel menjar i la cuina, també planeja llançar llibres de cuina i llibres de receptes tant descarregables com impresos, segons el ressenyat per Hola! en el seu lloc web.
La nova aventura de Meghan Markle
La nova etapa de la nora del rei Carles III es percep com una evolució del seu anterior lloc web d'estil de vida, The Tig, que va crear des d'abans de tenir una relació amb el germà de Guillermo. En aquell moment, la duquessa estava fent la seva carrera com a actriu en la sèrie de 'Suits', a Netflix. Quan la relació amb el seu actual espòs va sortir a la llum, Meghan Markle va prendre la decisió de tancar The Tig i va aferrar al protocol real en casar-se amb Harry. Ara que la seva vida és una altra als Estats Units (EUA), la dona ha vist l'oportunitat de crear una cosa pròpia que va d'acord amb el seu estil de vida.
La realitat és que alguns analistes han comparat l'estratègia de Meghan Markle amb la de les Kardashian, els qui han construït un imperi multimilionari a partir de les seves pròpies marques de bellesa i estil de vida. La duquessa de Sussex no té por d'arriscar-se, tal com ho fan les estrelles de reality.