Meghan Markle, la duquessa de Sussex, ha tornat a captar els reflectors amb un inesperat gir en la seva vida professional. El març de 2024, va llançar la seva nova marca American Riviera Orchard, una proposta que promet productes orgànics inspirats en el seu estil de vida a Montecito, Califòrnia. Però el que més ha cridat l'atenció no són les melmelades de maduixa i fruites del bosc de la marca, sinó un producte inusual: galetes per a gossos. Sí, l'actriu convertida en duquessa sembla haver trobat en els seus amics de quatre potes una nova oportunitat de negoci, portant la seva obsessió pels animals a un altre nivell.

Segons pròxims, Meghan està "impacient per compartir el seu estil i les coses que li agraden", encara que el seu timing ha estat qüestionat, considerant els problemes de salut que afecten alguns membres de la Família Reial britànica. No obstant això, malgrat les crítiques, la duquessa de Sussex ha decidit promocionar aquests productes al seu web, posant amb un elegant vestit a la cuina de la seva luxosa residència californiana.

Els beagles rescatats, la seva inspiració per conquerir el mercat

Les galetes per a gossos en forma d'ossos d'American Riviera Orchard venen en recipients de vidre decorats amb les sigles de la marca i una etiqueta que diu "Galetes per a gossos" (Dog bescuits). Aquest detall no ha passat desapercebut, i és que Meghan, des de fa anys, ha mostrat un especial afecte pels gossos, especialment els beagles rescatats. L'exactriu i el seu espòs, el príncep Harry, són propietaris de tres gossos adoptats: Guy, un beagle que Meghan va portar al Regne Unit durant el seu temps en la Família Reial; Mamma Mia, una altra beagle que va ser rescatada el 2022, quan ja tenia 7 anys, i de la qual es diu que Meghan va contactar personalment a la fundadora del Beagle Freedom Project per interessar-se per adoptar un gos gran; i Pula, un llaurador negre. Fins i tot abans del seu casament amb Harry, Meghan ja havia demostrat el seu amor pels animals, encara que va haver de deixar enrere el seu primer llaurador, Bogart, en traslladar-se a Londres, una decisió que, segons amics propers, la va afectar profundament.

Crítiques, nous projectes i rumors d'una tornada inesperada

Tanmateix, no tot han estat aplaudiments per a aquesta nova emprenedoria. Richard Fitzwilliams, conegut corresponsal real, va assegurar recentment en el 'Mirror' que la marca de Meghan no va aconseguir l'impacte esperat quan va enviar mostres de les seves melmelades als seus amics influents en març. "Va obtenir molt poc suport", va afirmar. Potser, amb aquesta nova línia per a mascotes, la duquessa aconsegueixi conquerir un públic més lleial. D'altra banda, el Daily Mail ha revelat que Meghan podria estar preparant un programa de cuina per a Netflix, la qual cosa sumaria un contracte milionari a la seva cartera. A més, es diu que estaria treballant en un blog i un llibre, consolidant-se com una dona de negocis multifacètica.

Encara que sembla imparable al món empresarial, els rumors d'una possible tornada al Regne Unit no deixen de sonar. Serà aquesta nova faceta part d'un pla per reconnectar amb la reialesa britànica o simplement una estratègia per diversificar el seu imperi? Ara per ara, Meghan Markle continua apostant pels animals, els negocis i, per descomptat, per mantenir-se en l'ull públic.