Iñaki Urdangarin i la infanta Cristina viuen divorciats de facto des de fa anys, probablement des d'abans que ell entrés a la presó de Brieva. Els dos anys que el cunyat del rei ha passat a la presó mai s'ha vist la infanta visitant-lo, ni per suposat fent vis a vis. Pilar Eyre va ser l'única que va dir la veritat, que la infanta havia anat als advocats a gestionar els papers del futur divorci.

Ara Eyre revela, a la cada setmana més imprescindible Lecturas, l'estat actual de la situació de la família Urdangarin-Borbó.

Iñaki Urdangarin, mileurista, GTRES

Escriu Eyre: "Iñaki y Cristina no van a volver. Iñaki sigue con Ainhoa.  No ha sido un simple ligue o un desahogo por el contacto profesional. No ha sido una calentura de fin de semana. Después de unos años en los que Iñaki, enfermo de soledad, ha sufrido horriblemente, la simpatía de Ainhoa lo deslumbró.

Primero se veían en la oficina, donde ambos realizan taras subalternas, conectaron, bromeaban, se miraban… Empezaron a quedar en sitios discretos. Él le contó la verdad: que estaba separado de hecho de su mujer, que guardaban las apariencias por ser ella quien era, y por tanto no estaba rompiendo ningún matrimonio".

Cristina i Iñaki mentien quan anaven de la maneta per Barcelona fent veure que l'amor ho pot tot. Guardaven les aparences perquè Cristina no es menja l'orgull d'haver fracassat com tots els Borbons.

Cristina i Iñaki el passat novembre a Barcelona, EP

Pilar Eyre té informació dels fills del matrimoni, i contra el que s'ha publicat, no és el petit, Miguel el que viu a Londres, qui pitjor ho porta, sinó el gran, Juan de 21 anys que ha estat en mans de psicòlegs:

"Iñaki está libre y arruinado. Cristina será una mujer muy rica y continuará haciéndose cargo de sus hijos con su sueldo (400.000 euros anuales) de la fundación del Aga Khan. Los cuatro siguen dependiendo de ella y sus gastos son cuantiosos.

Miguel vive en Londres y asiste a una universidad muy cara, como Pablo en Barcelona. Juan no sabemos qué hace en Madrid, ha sido el que más ha sufrido por la situación paterna y ha recibido ayuda profesional. El colegio de Irene es el más costoso de Suiza, mucho más que el de la princesa de Asturias".

Juan Urdangarin, EP

Finalment com queda la otra, Ainhoa. Eyre sap que ha marxat del domicili conjugal i viu ara a casa del seu pare amb els dos fills menors:

"Iñaki y Ainhoa en el horario laboral evitan cruzarse. Iñaki sabe el daño que le ha hecho a esa mujer que ha tenido que refugiarse en casa de su padre, con dos hijos pequeños, vilipendiada por todos, ya que la opinión pública se ha puesto de lado de la infanta… y no la va a dejar en la estacada. Sería probable que la infanta, que es muy buena persona, le pudiera echar una mano a su marido… si estuviera solo, pero si sigue con Ainhoa es impensable".

Cristina heretarà milions d'euros del seu pare Joan Carles, robats a Hisenda. Felip diu que hi renunciarà quan toqui. Milionària i ajudant el seu ex, que segueix feliç amb Ainhoa. La maledicció dels Borbons, tots infeliços.