La reina Sofia és una dona amb profundes conviccions tradicionals, molt aferrada a la seva família i amb una forta fe catòlica. Per això, a vegades li costa acceptar certes actituds i decisions dels seus nets, ja que considera que reflecteixen els canvis generacionals que disten molt dels valors amb què ella va créixer. L'últim any, la majoria d'ells han trobat l'amor i han iniciat relacions sentimentals que no sempre compten amb la seva aprovació.

Pablo Urdangarin continua amb el seu festeig amb Johanna Zott, mentre que la seva germana Irene ha començat una relació amb Juan Urquijo. D'altra banda, Miguel sembla haver trobat l'amor amb Olympia. Quant a Juan Urdangarin, se l'ha vinculat sentimentalment amb el seu company de pis, un economista d'origen britànic. Tanmateix, aquesta relació no és del grat de l'emèrita, ja que no encaixa amb les seves creences més conservadores a causa que tots dos són del mateix sexe.

Leonor y su novio guardamarina / GTRES
Elionor i el seu xicot guàrdia marina / GTRES

Victoria Federica, després de passar un període de tres anys sense una relació estable i gaudint de la seva solteria, sembla haver iniciat un romanç amb Borja. Quant a Froilán, els rumors apunten que podria estar sortint amb Belén Perea, una amiga propera, encara que ell ha negat qualsevol mena de vincle sentimental amb ella.

Elionor podria haver començat una nova relació

Respecte a Elionor i Sofia, la princesa d'Astúries ha viscut recentment la seva primera experiència en l'amor. Durant la seva estada al Regne Unit, va conèixer una persona amb nacionalitat nord-americana i brasilera amb qui va iniciar una relació. No obstant això, la distància va acabar separant-los, encara que el seu vincle es va transformar en una sòlida amistat. Tanmateix, el seu cor podria estar novament ocupat.

El passat 14 de febrer, després de tres setmanes navegant en condicions d'espai limitat a bord del vaixell escola Juan Sebastián Elcano, la princesa Elionor va desembarcar i va gaudir d'un breu descans de cinc dies. Durant aquell temps, va aprofitar per assistir als esdeveniments previs al carnaval al Brasil al costat d'alguns dels seus companys de travessia. Allà, se la va veure en actitud especialment propera amb un d'ells, amb qui, segons un fotògraf present en l'esdeveniment, fins i tot va arribar a besar-se.

Tanmateix, les imatges mai no van arribar a publicar-se, ja que els escortes de la princesa van intervenir ràpidament, evitant la seva difusió i expulsant el fotògraf del lloc. Encara que els reis Felip VI i Letícia comprenen que la seva filla és jove i té dret a gaudir de la seva vida, li han aconsellat ser més prudent i evitar situacions comprometedores que puguin donar peu a especulacions mediàtiques.

A la reina Sofia no li han provat bé aquests rumors ni el fet que es parli de la seva neta en aquests termes, ja que considera que pot afectar la seva imatge i la de la corona. A més, desaprova que els seus nets mantinguin relacions sense formalitzar-les públicament. De fet, el cap de setmana passat, l'emèrita va tenir una conversa tensa amb Felip VI, en la qual li va suggerir parlar seriosament amb Elionor perquè adopti una actitud més discreta i conforme amb la seva posició.

Elionor de festa
Elionor de festa