Sor Lucía Caram ja ha demostrat en més d'una ocasió que la monarquia espanyola no és sant de la seva devoció. Ja va cantar-li les quaranta al rei Felip i al president del govern Mariano Rajoy per considerar-los partíceps de la venda d'armes. La monja lamenta que Espanya sigui un país capdavanter en la venda d'armament:
Queremos la paz. Muchad pancartas pidiendo al Rey y a Rajoy que dejen de vender armas. Recordemos que España va a la cabeza en este negocio
— Sor Lucía Caram (@sorluciacaram) August 26, 2017
Ara ha tornat a apuntar en direcció al cap de l'estat i la visita que li ha fet al Palau Reial el príncep de l’Aràbia Saudita, Mohamed bin Salmán. El rei i la reina Letícia tornen a fer com si no passés res pel que fa a Sofia i segueixen amb la seva agenda. Però avui a dinar tenien un convidat, com a mínim, controvertit.
Objectiu de la trobada? Comercial. Signar un acord d'intencions en matèria de defensa, un contracte que suposarà 2.000 milions d’euros. Molts diners que segons qui, no veu que siguin una bendició. Entre ells, Sor Lucía Caram.
¡Maldita cooperación la que junta a tiranos para ayudarse a hacer la guerra! ¡Le llaman defensa y se arman para atacar! Y siempre son los más pobres los que pagan con su vida.
Felipe VI recibe en Zarzuela al príncipe heredero de Arabia Saudí
La religiosa no s'ha conformat en dir-los-hi tirà als dos caps d'estat i acusar-los de cooperar per financiar guerres. També li diu a Felip que el que ell fa és violència de guant blanc.
Esto sí que es violencia de guantes blancos.
- Felipe: ¿Con una sonrisa vendes armas y material de guerra y destrucción? ¿A eso le llamas cooperación?
La misa de la Catedral el domingo era para celebrar la vida y la resurrección ... y armas a los aluado…
Des del moment en que ha publicat aquests tuits, Caram ha hagut de patir un via crucis a les xarxes per part dels defensors de la monarquia, que no li han llençat lloances, precisament:
A título personal. Cómo te atreves a llamar al jefe del Estado español tirano? Tu eres imbécil o que demonios te pasa? Eso es un delito de injurias al jefe del Estado.
— México LasilenciosaCAT (@Mx_Lasilenciosa) 12 de abril de 2018
Igual en tu país no lo es pero aquí sí, tarada.
X que no se haría de clausura. pic.twitter.com/eMgLhWhB4d
— JUAN JOSE (@jjmbt32) 12 de abril de 2018
A Ud la va a recibir Satanas, nunca se ha visto a una persona que dice ser monja maldiciendo, así se puede aplicar un reflan español, el hábito no hace al monje, así que si de verdad es Ud monja, cosa que dudo, hace fiel al reflan popular y si d verdad hay Dios Ud está condenada
— Santos Sánchez Lázar (@LAZASA1) 12 de abril de 2018
Por sus comentarios,deduzco que está llamando a S.M. el Rey "tirano" ???.que poca vergüenza tiene usted,....y yo me pregunto:Si tan a disgusto está en mi pais España,porque no se larga de una puta vez a su Argentina del alma???(pregunta sin acritud eehh)
— Alberto (@Alberto23778449) 12 de abril de 2018
Cállate loca !! Respeta al rey del país que te da de comer desagradecida!!!
— FerNando (@Tabarnian_) 12 de abril de 2018
Però Sor Lucía Caram no ha fet vot de silenci. Ni creiem que el faci.