D'aquí a poc tindrà lloc, el pròxim 31 d'octubre a la Finca Prados Moros, a la Sierra de Guadarrama de Madrid, un esperat casament entre els famosos del món de la cultura. Un actor i músic es casa amb una cantant, en un enllaç que si es compleixen els pronòstics, probablement tindrà algun convidat estelar. Parlem d'Ana Guerra i Víctor Elías. La triunfita i el 'Guille' de Los Serrano es donaran el Sí, quiero ben aviat, en una cerimònia on no hi faltaran una bona amiga del nuvi i la seva parella, la també actriu de Los Serrano, Natalia Sánchez ('Teté') i l'actor català Marc Clotet.


Elías i Sánchez, que van fer de germanastres a la ficció protagonitzada per Antonio Resines a Telecinco, han seguit mantenint una forta relació d'amistat i s'han anat escrivint i veient amb els anys, preocupant-se de les seves respectives carreres i compartint moments bonics amb la família. De fet, fa poc, l'actor i Ana Guerra van anar a casa dels Clotet-Sánchez a fer-los-hi una visita i portar-los-hi als seus fills uns regals, com una bateria que els fills del Marc i la Natalia toquen a tota hora, segons declaracions de la intèrpret a GTRES.

Aprofitant el moment, el periodista ha volgut saber el gran secret del casament, si hi assistirà la reina Letícia, cosina del nuvi, que òbviament està convidada. I és que l'asturiana és família d'Elías. La mare de l'actor era l'actriu Amelia Álvarez del Valle... Els hi sona el cognom, oi? Efectivament, és cosí segon de la reina. La seva mare era cosina del pare de Letícia, Jesús Ortiz. Tot i que l'actor i la reina no tenen precisament una relació molt estreta ("Hace mucho que no tenemos contacto, ni relación. Cuando eran príncipes, teníamos un poco más de contacto y hace tiempo ya que no"). Tot i que "Víctor no tiene su WhatsApp. Creo que no, creo que no. Creo que a la Casa Real llegará a través de una de las tías de Víctor. Invitadisíma está", esperen que com a mínim ella, hi vagi: "Son los reyes de España y evidentemente es una movida. Por todo lo que me ha contado Víctor sobre Letizia, es una tía tan guay y tan normal, que yo creo que, en caso de que vinieran, que por supuesto están invitadísimos, querrían la mayor normalidad del mundo".

Preguntada per aquesta qüestió, Natalia Sánchez ha dit que no ho sap, però que si es decidís a anar-hi, el seu amic estaria feliç, però no perquè vingui tota una reina d'Espanya, sinó perquè hi aniria en qualitat de cosina seva. L'actriu, però, ha revelat una indiscreció que no sabíem de Letícia, un secret amagat que desconeixíem, i que Victor Elías li va confessar. I té a veure amb la cuina: "Ojalá fuera, le haría mucha ilusión... Y si no puede ir, pues ya se verán tomando una tarta de... creo que hace muy bien el pastel de limón o de queso, algo así decía Víctor, creo que de limón... lo hizo ella, lo preparó ella, y que estava buenísima". Vaja... Letícia, tota una cocinitas... S'ho tenia molt callat.

Veurem si Letícia hi va o no hi va a la boda. Potser sortirà de dins del pastís dels nuvis, en pla estrella inesperada. Un pastís que ja posat, podria ser de llimona i que el preparés ella com a regal de noces pel seu cosí.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!