Victoria Federica, filla de la infanta Elena i neboda del rei Felip VI, ha intentat en els últims anys fer-se un nom al competitiu món dels influencers. Malgrat els seus esforços, el seu ascens a les xarxes socials ha estat lent i no ha aconseguit assolir el nivell de popularitat que esperava. Vic ha seguit una estratègia de seguir i donar 'm'agrada' de forma indiscriminada en espera de rebre l'atenció de figures ja establertes. Però tenint en compte que l'octubre de l'any passat sumava uns 260.000 seguidors a Instagram i actualment està en 290.000, queda clar que la seva carrera a les xarxes socials no acaba d'arrencar.
L'expert en xarxes socials Marc Florensa va ser contundent sobre això en el programa Socialité, assenyalant que Victoria Federica ha estat rebutjada per la comunitat d'influencers. Segons Florensa, molts la perceben com un "paràsit del sector" a causa de la seva falta de contingut autèntic i la seva dependència del seu estatus social per guanyar visibilitat. Aquest rebuig ha portat Victòria a ser ignorada pels qui dominen el món de les xarxes, la qual cosa ha dificultat el seu camí per convertir-se en una figura influent.
Victoria Federica no aconsegueix ser una influencera reconeguda
Malgrat aquests obstacles, la neboda del rei Felip VI no sembla estar afectada per les crítiques. Es manté ferma en el seu estil de vida i no fa massa atenció al que es diu d'ella o de la seva carrera com a influencer. Fins i tot s'ha autoimposat un caixet que s'allunya del qual realment hauria de ser. Tanmateix, el seu comportament fora de les xarxes socials ha començat a generar mala fama en alguns dels restaurants i locals de luxe de Madrid.
Diverses fonts han assenyalat que Victoria Federica sol mostrar una actitud altiva i distant amb aquells que no pertanyen al seu cercle íntim. Als restaurants que freqüenta, ha estat criticada per la seva tendència a utilitzar el seu nom per exigir reserves fins i tot quan no hi ha disponibilitat, i per no ser generosa en les propines. A més, es comenta que en ocasions intenta no pagar el compte, esperant que la seva fama li permeti gaudir de menjars i serveis sense cap cost.
L'actitud de Victoria Federica li genera mala fama en locals de Madrid
Aquest comportament ha començat a cansar els responsables d'alguns dels locals més exclusius de la capital. Pel que sembla, si Victòria no rep el tracte preferencial que demanda, no dubta a deixar de visitar el lloc, castigant als establiments que no s'alineen amb les seves expectatives. En lloc d'oferir una compensació econòmica adequada, suggereix a canvi esmentar-los a les seves xarxes socials, encara que els seus seguidors, segons diversos empresaris, no són suficients per justificar tals favors.
La mala fama de Victoria Federica s'ha estès entre els propietaris i gerents de diversos restaurants i bars de Madrid. La seva actitud ha fet que alguns es qüestionin si val la pena oferir-li els descomptes i atencions que ella espera, especialment quan la promoció que pot oferir a les seves xarxes socials no compensa el tracte preferent que exigeix.