Victoria Federica està molestant massa a Casa Reial amb les seves últimes aparicions. La jove ni treballava ni estudiava, no tenia gaire interès. En la seva adolescència era molt rebel i se saltaven totes les normes perquè creia que estava per sobre de la llei en pertànyer a la família més poderosa d'Espanya, els Borbó. La germana de Froilán ha generat una gran expectació en els últims anys des que decidís seguir els passos de les seves amigues i convertir-se en influencer amb l'ajuda dels contactes del seu pare, Jaime de Marichalar, que treballa amb les marques de moda més poderoses. Qualsevol marca es donaria cops per aconseguir la filla de la infanta Elena, la neta de Joan Carles I. Encara que el seu caixet és massa elevat. Vic s'està fent d'or sense fer molt esforç i encara així no s'independitza, i això que té la sort que el 99% de joves de la seva edat no té. Podria comprar-se una luxosa mansió, però ara per ara prefereix estalviar i viure la vida, amb tot fet.

Victoria Federica anunci Nude Project Instagram (1)
Victoria Federica anunci Nude Project / Instagram

La infanta Elena està encantada amb la nova faceta de la seva filla. El fa molta il·lusió veure-la esforçar-se tots els divendres en 'El Desafiament' d'Antena 3. Encara que això li ha provocat moltes discussions amb Felip VI. Els monarques no volen que Victoria Federica aparegui en els mitjans de comunicació, realment cap Borbó, i és que cal mantenir-se allunyats del focus mediàtic.

Victoria Federica no ha escoltat raons i no ha obeït Felip VI i Letícia, i és que en més d'una ocasió ja ha demostrat la nul·la relació amb les seves ties especialment amb la dona del seu oncle, a què mai no li ha dedicat ni una paraula. La jove està il·lusionada amb aquesta nova faceta i continua afegint nous projectes.

Victoria Federica no augmenta les vendes de les marques

Aquesta setmana s'ha posat de nou en el focus mediàtic per protagonitzar una campanya viral de la mà de Belén Esteban, un crossover que ningú no pensava que es produiria mai. Però no és or tot el que resplendeix. Victoria Federica no és un gran reclam per a les marques perquè no aconsegueix que augmentin les vendes.

Tothom parla de l'anunci i de la marca quan apareix Victoria Federica, però allà es queda l'assumpte. La influencer no genera cap venda, comercialment parlant, no funciona. És el que va passar amb l'espot que va gravar per a Max. Starbucks no va aconseguir els beneficis que esperava, encara que no estan desil·lusionats. En la firma d'establiments cafeters "pensaven que comptant amb la seva imatge, i en ser un espot original, podria haver incentivat en certa manera els ingressos en un període de temps breu, però no ha estat així". "No han experimentat un augment de vendes. Encara que tampoc no ho consideren un fracàs", afegeixen.

Es creu que Felip VI podria ser darrere de la marxa de les marques interessades en Victoria Federica. Vol evitar que la jove sigui mediàtica i ho fa d'aquesta forma, fent pressió a les marques. Ell té molt més poder que la seva neboda.

Victoria Federica de Marichalar GTRES
Victoria Federica de Marichalar / GTRES