Algú li hauria de treure del cap a Victoria Federica que és una influencer a tenir en compte. La neboda de Felip i Letícia fa la sensació que s'ha cregut l'autoadjudicat paper de generadora de modes, de persona que crea tendències, i fa una mica de grima veure-la pel món com si fos una actriu de Hollywood, una cantant de fama mundial o una dona que s'hagi guanyat a pols que se la tingui en compte. I aquests dies, on ha anat en plan reina del mambo ha estat a París, a la Setmana de la Moda a la capital francesa, un punt de trobada de les marques més exclusives com Armani, Balenciaga o Pyer Moss Couture. No sabem ben bé per quin motiu, però és com si la filla de la infanta Elena s'hagi erigit en la representant VIP d'Espanya, en la celebrity pàtria que seu colze a colze amb estrelles de debò, com la cantant Rihanna, que encara es deu estar preguntant qui és Victoria Federica.
Victoria Federica, a la Paris Fashion Week, amb Rihanna / @vicmabor
Avui, la cosina d'Elionor i Sofia ha anat acompanyada del seu pare a una desfilada de Loewe. I l'estampa que donaven pare i filla era tot un quadre, especialment pels fums que gasta la Borbona. Vic, al costat de Jaime de Marichalar, donant-se-les de moderníssima de la vida, escollint per a la cita un top sense mànigues, de cotó i coll rodó i el logo de Loewe al mig. El que grinyolava més, però, eren els pantalons amb els quals els ha combinat, de tall ample i color negre, i unes franges grans de color groc als costats.
Victoria Federica / @vicmabor
La mandra que provoca aquesta royal és màxima. Però mentre li segueixin rient les gràcies els palmeros habituals, ella continuarà lluint modelets com si fos una star i fent compres caríssimes per demostrar que ella és una influencer de categoria. La darrera adquisició? Un complement exclusivíssim no apte per les butxaques de gairebé ningú. Abans de la desfilada de Loewe, Victoria Federica va afegir una bossa de mà de luxe a la gran col·lecció que ja té al seu armari. Una peça que va concentrar totes les mirades. Com recorden a Semana, "Su madre tiene en su vestidor varios diseños, en distintos colores y materiales, del mítico 2.55 de Chanel y su hija, además de modelos de la maison francesa, ha ampliado su colección con otras firmas exclusivas". La filla d'Elena ara s'ha comprat un Viv’ Choc, el nou model icònic de la casa, en pell taronja amb una sivella joia. Una bossa de mà que té el mòdic preu de, ni més ni menys que 2.500 euros.
Per cert, hi haurà Paris Fashion Week fins dimarts vinent dia 8 de març... Preparem-nos per veure Victoria Federica mostrant orgullosa les seves noves adquisicions i modelets exclusius. És el que té no fotre brot i parar la mà.