Victoria Federica era el que es denominava una 'ni-ni', com el seu germà, però finalment ha trobat el seu lloc. La filla de la infanta Elena, assessorada per Jaime de Marichalar, i portant la contrària a la Casa Reial, ha decidit fer-se un personatge públic. Des de fa dos anys treballa amb èxit com a influencer. Ha aconseguit fer-se un lloc en tan cotitzat món, encara que en el seu cas no n'ha destacat tant sent una Borbó. Victòria s'ha fet amiga de grans noms de la professió com Marta Díaz, Lola Lolita o Dulceida, entre d'altres.
En els últims anys ha col·laboradora a diverses campanyes publicitàries, com Multiopticas. Se sap que en aquesta promoció on van participar altres artistes com Óscar Casas, germà de Mario Casas, és la que més diners es van embutxacar. En aquests moments és la jove més demandada i cotitzada. Recentment ha estat la protagonista de l'anunci de la segona temporada de la popular sèrie 'La Casa del Drac'.
Victoria Federica es fa d'or amb les xarxes socials
Victoria Federica podria embutxacar-se més d'un milió d'euros a l'any. Segons les dades de 'El Plural', Victoria Federica en temporada alta d'esdeveniments podria haver-se embossat fins a 50.000 euros mensuals. Cal recordar que aquests mesos de maig i juny ha gravat la seva participació en 'El Desafiament'. Un total de 10 programes que s'emetran el gener en Antena 3 i serà la seva primera aparició televisiva que genera una gran expectació. És la concursant més ben pagada, per aquesta raó els noms d'aquesta edició són menys importants.
No és forassenyat pensar que s'embutxaca grans quantitats de diners amb la important vida que porta. Se la pot veure amb bosses de més de 5.000 euros, roba de prestigioses marques, lloga iots i mansions a Eivissa o Sotogrande, i viatja a tot luxe. A més, freqüenta els locals de moda de Madrid. Encara que això de vegades és per ser Victoria Federica i promocionar-lo a les seves xarxes socials.
Si Casa Reial no ens enganya, Victoria Federica va trepitjar la universitat, va començar a estudiar Dret, però va deixar la carrera el primer any. Fins que no va fer els seus primers passos com a influencer, era la infanta Elena que li finançava tots els capricis amb els seus més de 200.000 euros anuals de sou pel seu treball en la Fundació Mapfre.
Com a dada curiosa, els famosos també s'embutxaquen diners per aparèixer a Photocalls, però a més aconsegueixen crear una xarxa de contactes. Per exemple, en el cas de Victoria Federica, amb cada una de les seves aparicions s'emportaria 3.000 euros. Sovint treballa amb la firma 'Wasting Time', és ambaixadora, i li finança viatges com un dels últims en els quals va marxar al Carib.