L'etiqueta d'influencer de Victoria Federica és un acudit dolent. Amb ella fa veure que penca i que es guanya la vida per exhibir els luxes que formen part del seu dia a dia. L'excusa perfecta. Si gràcies als seus posts i campanyes de publicitat aconsegueix resultats òptims ho desconeixem. Diríem que no, perquè el personatge es menja el producte. I la Vic, dropa, maleducada i antipàtica per naturalesa, no seria la persona favorita del gran públic. Tot el que projecta és qüestionable, pueril o escandalós. Ni els monàrquics i pro-VOX la suporten, com Ana Rosa Quintana. És un indicador clar, el personatge punxa. Empresarialment no és ni un coet ni un Ferrari. No arriba ni al Twingo, és un cotxe a pedals.
NI influència en vendes ni influència vital. Doncs, què li queda a la criatura? El cognom. La posició social. La famiglia. El morbo. Filla d'una exinfanta d'Espanya i reina usurpada, Elena de Borbó; néta favorita del rei fugat Joan Carles i neboda vetada per a l'actual monarca en exercici, Felip. L'alter ego femení del germà Froilán, l'ovella negra més famosa, i amb un pare expulsat del paradís i, molt important, connectat amb el luxe internacional. Jaime Marichalar, un senyor del que ha heretat supèrbia, males formes i accés VIP a passarel·les de tot el món. Tot aquest còctel és el que projecta @vicmabor a les xarxes socials, a un espot d'ulleres o a allò que promocioni. Se'ns oblida. Només la veiem fent coses com aquestes. La memòria és així.
L'agència de Victoria Federica ensorrada, li roben a María Pombo
El pas a la primera línia del professionalisme virtual requeria fitxar per una empresa de representació. Una agència. Va escollir SoyOlivia, on hi ha influencers de dreta rància i espanyolista a dojo, moltes d'elles amigues seves. El seu lloc ideal. L'estrella era María Pombo, imaginin quin ambient. Parlem en passat sí, perquè acaba de fotre el camp sobtadament amb el pilot Marc Márquez, que ha muntat una altra agència. Al català sembla que li agraden molt aquests ambients laborals i personals, no para. Al sector és el robatori i la traïció del segle. A SoyOlivia se li cau una part important de la paradeta, per molt que facin veure que "aquí no pasa nada". Era el gran motor econòmic, però els ha deixat tirats.
Malastruga, mal negoci... però trepa a l'empresa
Vaja, que ha estat entrar Victoria Federica en una empresa i que salti pels aires: malastruga de manual. Tot el que toca s'espatlla. Potser més que un problema, però, ella veu una oportunitat: ara podrà escalar sense témer que li diguin trepa, i qui sap si ocupar el tron de l'agència. Superaria la seva mare, almenys ella hauria pogut saber com se sent des d'allà dalt. Una victòria contra la turra materna d'estudiar i fer alguna cosa de profit en comptes de tancar discoteques, fer-la de grossa amb el cotxe i donar feina als guardaespatlles. Toma ya.
La Victòria és com Àtila. Allà per on passa... ja se sap.