Les estratègies de màrqueting actuals ja no tenen res a veure amb els primers anuncis ni amb les primeres campanyes publicitaries. Normalment, per estrenar una nova col·lecció de roba o nou producte estrella de bellesa, les marques escullen a la persona VIP que més defineix la seva identitat i lligui amb els valors de l'empresa, però, aquesta norma sembla que no encaixi amb les grans marques actuals que lideren el mercat. Els encarregats de sacsejar la xarxa cada vegada que presenten una col·lecció són els nois de Nude Project, la marca de roba streetwear amb major creixement del país, els quals acaben de presentar la seva nova (i primera) col·lecció femenina amb dos personatges populars i totalment oposats: Victoria Federica de Marichalar i Borbó, neta de Joan Carles i neboda dels reis, amb ni més ni menys que Belén Esteban, icona televisiva del país. Un crossover que ningú, absolutament ningú esperava.

Totes dues s'han convertit en la imatge de la primera col·lecció femenina anomenada Woman dirigida a dones de totes les edats o estils, en el vídeo es pot veure clarament la combinació. L'espot gira entorn d'una trobada que tenen Belén Esteban i Victoria Federica en el mateix espai i temps i amb, gairebé, el mateix outfit. La patrona, vestida amb uns denim i una de les jaquetes més representatives de la col·lecció, entra en un ascensor on es troba ni més ni menys que amb la neta de Joan Carles, Victoria Federica, lluint la mateixa jaqueta amb una combinació diferent. Les mirades que es dediquen l'una a l'altra són les vertaderes protagonistes del vídeo, l'Esteban entra a l'ascensor amb decisió i caràcter, l'actitud per la qual es caracteritza, i, d'altra banda, Vic se la mira amb cara d'al·lucinar, fent una rialla tímida que evidencia perfectament el que vol transmetre la marca: són completament diferents, però totes dues poden lluir les mateixes peces de la col·lecció. 

Belén Esteban, imatge del nou espot de Nude Project / Instagram
Victoria Federica, imatge del nou espot de Nude Project / Instagram
Belén Esteban i Victoria Federica, el 'crossover' inesperat de la nova col·lecció de Nude Project / Instagram

Imaginar-nos a Belén Esteban i a Vicmabor (així es fa dir per Instagram la neta de Joan Carles) en un mateix estudi de grabació ens fa explotar el cap. Totes dues juntes són el sneak peak de la primera col·lecció que presenta la marca aquest 2025 i que inclou al voltant d'unes 50 peces. Clarament, una de les més potents és la que llueixen les dues protagonistes a l'espot, una jaqueta inspirada l'estil dels anys 90 i que està combinada de formes diferents, mentre La patrona ho defensa amb un dels ilegal jeans de la col·lecció amb un estil molt més informal i urbà, Victoria Federica defensa la seva etiqueta jeràrquica amb els pantalons a conjunt de la jaqueta, un total look que en la seva persona queda molt més discret, i en general, la representa molt més. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by NUDE PROJECT (@nudeproject)

La combinació d'aquestes dues a la pantalla, en un ascensor que sembla d'època podria estar perfectament ambientat amb Zarzuela, ha encantat als seguidors de la marca, que ben aviat entre els comentaris han batejat la campanya com una de les millors promocions de l'any, i això que només portem 28 dies de 2025. "Mis amigas no decepcionan" escrivia orgullós per comentaris Bruno Casanovas, cofundador i director creatiu de la marca. Victoria Federica i Belén Esteban són clarament la representació de les dues Espanyes. La princesa del poble, la més estimada del públic i la neta del rei Joan Carles, representant la reialesa. 

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!