Victoria Federica de Marichalar i Borbó és filla de la infanta Elena, cosina d'Elionor i Sofia i neboda de Felip i Letícia, però, sobretot, que quedi clar, ara és influencer. Una etiqueta que cada dia vol lluir més i més, sobretot pel seu perfil d'Instagram (la seva 'eina de treball') on publica tots els esdeveniments que la conviden, els seus looks, els viatges amb amics, i on també farà promoció de la nova temporada de El Desafío, el programa d'Antena 3 on apareixerà a partir del pròxim gener. Però bé, si busquem la definició d'influencer, apareix el següent: "anglicisme utilitzat en referència a una persona amb capacitat per influir sobre d'altres, principalment a través de les xarxes socials" Compte, denominar-la així, és tota una responsabilitat per la royal, que cada dia comparteix més i més productes a tots els seus seguidors. Atents. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @vicmabor

La germana de Froilán té més de 300 000 seguidors per la xarxa que li xafardegen el contingut pel cognom, però encara que sembli impossible, dins d'aquesta multitud de seguidors hi deu haver gent que es refiï del seu gust en looks i productes. Fins ara, Vicmabor, no s'ho havia treballat massa, sempre ens fa un resum dels esdeveniments de marques d'alta costura als que assisteix, tot i això, sembla que la royal comença a ensenyar-nos els seus tips de bellesa, gustos gastronòmics i altres secrets del seu dia a dia. Això és precisament el que volíem, conèixer a la vertadera Victoria Federica, i amb l'última cita d'aquesta setmana ja ens ha colat la primera publicitat: un tip que ningú esperava sobre com es cuida la pell.

Beguda Victoria Federica  / Instagram
Beguda de Victoria Federica / Instagram

No anava a aparèixer a la portada de la revista ¡Hola! i a El Hormiguero de qualsevol forma, ni sense haver passat per algun tipus de tractament estètic. Ara ja ho sabem. Victoria Federica publicava per la xarxa un cafè que assegurava que tenia gust de "Glòria" i mencionava a la marca. A l'EN Blau ens agrada xafardejar i en entrar el perfil de Sesen Company, veiem que es tracta d'una empresa especialitzada en begudes amb col·lagen. I què fa exactament això? Doncs bé, segons el diccionari es tracta d'una "proteïna fibrosa del teixit conjuntiu, dels cartílags i dels ossos, i és encarregada de donar fermesa i elasticitat" i, segons podem veure al seu perfil d'Instagram, va genial per la pell. Apa, secret revelat. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @vicmabor

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @vicmabor

Tot i així, els experts asseguren que Victoria Federica s'havia sotmès a algun retoc estètic: s'ha augmentat els llavis, s'hauria punxat bòtox, per aixecar-se les celles i rejovenir la mirada, i estirar-se els pòmuls. La royal és espavilada, i ja es vol començar a conservar en el gremi d'influencers. Ella ha escollit ser una gurú de moda, però, com tots sabem que no té massa idea de conjuntar dues peces, i les catifes vermelles no són el seu punt fort... Cal que conservi la bellesa juvenil que plasma per la xarxa. Mentre els paparazzi la fotografien amb ganyotes i despentinada, Vicmabor llueix divina al seu perfil d'Instagram. Ara sabem un altre secret, pren col·lagen per brillar com una bombeta i estirar-se a més no poder. Serà Victoria Federica íntima d'Isabel Preysler?

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!