La infanta Elena es troba molt satisfeta amb la seva filla Victoria Federica, que sembla haver trobat un camí en el qual se sent còmoda i enfocada. Finalment ha centrat la seva atenció en una cosa que no només li interessa, sinó que també s'ha convertit en la seva font d'ingressos principal: les xarxes socials. Gràcies a la seva activitat en plataformes com Instagram, Victoria Federica ha aconseguit atreure l'atenció de centenars de milers de seguidors. Aquest alt nombre de seguidors la converteix en una figura interessant per a moltes marques, les quals busquen col·laborar amb ella per desenvolupar projectes de promoció. La germana de Froilán ha treballat juntament amb altres influencers i artistes, però sol destacar-se com la col·laboradora que més ingressos genera, captant més del 50% del pressupost assignat per a aquestes campanyes. Això es deu a la gran expectació que genera la seva imatge en ser filla de la infanta Elena, un atractiu molt potent per a les marques que desitgen destacar al mercat.
Tanmateix, la carrera de Victoria Federica no es limita només a l'àmbit de les xarxes socials. La jove ha decidit ampliar els seus horitzons i començar la seva incursió al món de la televisió. Encara que per a molts de la seva generació aquest mitjà ha perdut rellevància davant les plataformes digitals, la televisió continua sent una via per obtenir més visibilitat, el que contribueix que la seva imatge es valori encara més al mercat. A partir de gener de 2025, Victoria Federica formarà part de la nova temporada del programa 'El Desafío', un projecte de Pablo Motos i Jorge Salvador, per això se la va poder veure a 'El Hormiguero' fa un parell de mesos. A més, es comenta que podria arribar a participar en alguna sèrie o pel·lícula, interpretant el seu propi personatge, la qual cosa sens dubte contribuiria a consolidar la seva figura pública.
Quant a la gestió de la seva imatge i les seves col·laboracions, el seu pare, Jaime de Marichalar, juga un paper clau. Ell ha estat un dels seus principals suports, connectant-la amb el món de la moda i les xarxes socials a través dels seus contactes. Encara que al principi això va generar tensions amb la infanta Elena, actualment ella se sent orgullosa del progrés i la independència de la seva filla en aquest àmbit.
Victoria Federica va gratis a restaurants i hotels, s'aprofita dels seus seguidors i el seu cognom
L'activitat de Victoria Federica a les xarxes socials li ha permès aprofitar el seu nom i el seu llinatge Borbó per establir col·laboracions amb hotels i restaurants. A canvi de mencions i publicacions en les seves històries d'Instagram, ha aconseguit obtenir estances gratuïtes en llocs exclusius. Un dels seus destins recurrents és l'hotel Four Seasons a Ginebra, entre altres de la mateixa cadena, on, malgrat que les seves visites són patrocinades, sol generar una despesa considerable, estimada en més de 10,000 euros en un sol cap de setmana. En aquests llocs manté una relació de confiança, ja que allà són propers a Joan Carles I, el seu avi.