Victoria Federica és equivalent al personatge de Hannah Montana de Miley Cyrus. Damunt l'escenari és Borbó i per la xarxa és influencer. Sembla estrany, però sí, la neta del rei fa servir el seu cognom quan i com vol i sobretot, quan li fa més falta. A Instagram ja acumula més de 300 000 seguidors, els premis Forbes la van col·locar com una de les 100 millors creadores de contingut, i apareix acompanyada de famosíssimes Tiktokers com Lola Lolita i de les reines influencers com María Pombo. Això sí, no dubta a treure les urpes pels seus familiars, com quan van rebre una pluja de crítiques per la seva visita a Paiporta. Fou aleshores quan la filla de la Infanta Elena va deixar enrere el nom d'usuari de Vicmabor i va defensar a Felip i Letícia amb els seus propis noms i cognoms: Victoria Federica de Marichalar i Borbó.
Després de sentenciar públicament a l'equip de Govern que també va formar part de la visita a Paiporta, Victoria Federica de Marichalar i Borbó ha tornat a la seva cova per tornar a ser la influencer que tant agrada. Postureig, restaurants, Madrid, amigues, el seu dia a dia. Vaja, tampoc té massa cosa a fer, a part d'anar a esdeveniments i posar en catifes vermelles. Això de respondre a la premsa no és el seu punt fort, a ella li agrada més deixar-se anar i mostrar la seva personalitat en privat. Tots els seus companys de El Desafío asseguren que és divertidíssima i maquíssima, i nosaltres no diem el contrari, simplement no ha donat peu ni ha de deixar-se saludar pels paparazzis o reporters. Sembla que els únics que la coneixen de debò són les seves amigues més íntimes i una que sempre l'acompanya és Rocio Laffón, la seva mà dreta.
Totes dues han aparegut públicament en diversos esdeveniments públics, i Rocío també duu l'etiqueta d'influencer al seu perfil d'Instagram, on té uns 21 000 seguidors. Totes dues són carn i ungla per la ciutat madrilenya, on surten moltes vegades a sopar, com ahir mateix on van anar a Chez Madrid, un restaurant de la plaça Cánovas del Castillo de tapes, peixos i carns. RocioChifflon i Vicmabor es van demanar un total de tres plats i unes postres que han compartit per la xarxa: uns macarrons amb pesto vermell de tomàquets i alfàbrega d'uns 14 euros i mig, un steak tartar amb patates fregides de 22 euros, i un filet amb més patates fregides i dues salses per 29 euros. La parella d'amigues va acabar amb un crepè de xocolata i plàtan per vuit euros. En total, sense contar la beguda, 65,5 euros en total. Uns 33 euros per persona, un sopar per Madrid assequible per moltes butxaques.
Rocio va publicar imatges del restaurant en una taula per a dos, però sembla que més tard també es va unir Maria Agustí, qui deu ser amiga de totes dues, ja que les va fotografiar publicant-ho juntament amb un cor i una vela, com si estigués confirmant que era una cita per a dos. La convidada d'última hora és una de les relacions públiques de Grupo Carbón, una cadena de restaurants del qual Chez Madrid forma part. És a dir, que ni Vicmabor, ni Rocío Laffón es devien gastar aquests 33 euros per persona, estem segur que van estar convidades al restaurant i precisament per això ens van publicar foto de tots els detalls. I és que Victoria Federica no acostuma a mostrar-nos tan de prop els seus sopars, ella és més discreta, molt més discreta.
Doncs bé, el que per a molts seria un sopar amb una gran amiga, per Victoria Federica és una feina de relacions públiques, de influencer, la seva ocupació actual. El seu currículum es resumeix en: ser reconeguda com una Borbó, amagar-se sota l'etiqueta d'influencer, però no ensenyar-nos ni un detall de la seva vida.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!