Victoria Federica ha aconseguit el que molts desitgen: un estil de vida exclusiu i milionari sense necessitat d'exercir una feina convencional. Amb tan sols 24 anys, la filla de la infanta Elena ha sabut aprofitar el seu cognom i la seva presència en xarxes socials per convertir-se en un personatge influent dins del món de la moda i l'entreteniment.
Malgrat que durant anys se la va etiquetar com una "ni-ni", sense estudis acabats ni una carrera professional clara, la seva situació ha canviat radicalment en els últims temps. Fins fa poc, les seves despeses eren assumides per la infanta Elena, que percep més de 200.000 euros anuals pel seu treball en la Fundació Mapfre. Tanmateix, la influencer ha aconseguit independitzar-se econòmicament, generant grans quantitats de diners sense necessitat de treballar en el sentit tradicional.

Jaime de Marichalar, clau en l'ascens de Victoria Federica
És cert que Vic no ha aconseguit triomfar com altres influencers de veritat. Però gràcies al respatller del seu pare, Jaime de Marichalar, i la seva estreta relació amb importants personalitats del món digital, Victoria Federica ha trobat en l'univers dels influencers la seva font principal d'ingressos. La seva presència en esdeveniments de prestigi i la seva associació amb reconegudes marques li han permès generar més de 50.000 euros mensuals, una xifra que la posiciona com una de les joves més rendibles del panorama espanyol.
La seva incursió al món de la publicitat ha estat clau en aquesta transformació. Ha col·laborat amb empreses com MultiÓpticas, on no només va compartir espai amb l'actor Óscar Casas, sinó que també es va convertir en la imatge més ben pagada de la campanya. A més, la seva vinculació amb la sèrie de HBO "La Casa del Dragón", així com la seva recent participació en el programa de televisió "El Desafío", han elevat encara més el seu caixet.

Més de 50.000 euros mensuals i vida a tot luxe
Però el que realment marca la diferència en el seu model d'ingressos és la seva capacitat per monetitzar la seva mera presència pública. Cada vegada que assisteix a un esdeveniment de moda o a un acte exclusiu, Victoria Federica pot rebre fins a 3.000 euros simplement per posar davant de les càmeres. A més, la seva col·laboració amb la firma Wasting Time, de la qual és ambaixadora, li proporciona viatges de somni i una agenda atapeïda d'experiències VIP.
El seu estil de vida reflecteix aquest èxit econòmic. Se la veu amb bosses de luxe valorades en milers d'euros, vestint roba de marques d'alta gamma i gaudint de vacances en destinacions paradisíaques com el Carib, Eivissa o Sotogrande. A més, és habitual trobar-la als restaurants i discoteques més exclusives de Madrid, fent-se amb l'elit de l'entreteniment i la moda.