El 'Daily Mail' publica aquests dies una llista de noms de 'royals' que, encara que no siguin nominades a ocupar cap tron, destaquen per la seva relació amb alguna casa reial. En la llista apareixen personalitats com Olympia de Grècia o Beatrice Borromeo. I entre elles també trobem el nom de Victoria Federica.
Al mitjà britànic la defineixen com "Extremadament glamourosa i amb contactes impecables". I també parlen dels seus intents de convertir-se en influencer. Encara que no donen detalls sobre els passos que ha fet. I tampoc de cap marca amb què tingui un contracte important. Es limiten a nomenar-la per ser qui és i venir d'on ve. Punt.
La premsa britànica eleva Victoria Federica
De fet, es limiten a destacar 'virtuts' com la seva passió pels toros o l'amor que el té al seu avi, el rei emèrit Joan Carles I, o la seva fidelitat cap al catolicisme. Detalls que la mateixa Victòria ja ha declarat en alguna entrevista. A més, destaquen una cosa que no li ha d'haver agradat ni un pèl a la reina Letícia. Comparen el seu estilisme amb el de la consort, de la que bé és conegut que no li té cap afecte, apel·lant que Vic ha utilitzat vestits de Lorenzo Caprile, un dels favorits de la reina.
Així mateix, una altra de les bases que prenen per destacar la seva figura és que va estar en la desfilada de Dior celebrada a París. "Victoria Federica s'ha marcat com objectiu una carrera en la moda. Els seus impecables contactes li van assegurar cadira en l'última desfilada de Dior en la Setmana de la Moda de París, on va posar amb la Rihanna mateixa." Una presència que no va tenir més "contacte" que l'endoll del seu pare, Jaime de Marichalar, conseller de LVMH i, ell sí, amb amistats importants al món de la moda. I és que és el seu progenitor que més està treballant (i de veritat) perquè la seva filla es faci un lloc al món de la moda. No hi ha res com que el papa mogui els fils per viure com una reina.
El que opinen de Victoria Federica entre els influencers de veritat
El que no explica el 'Daily Mail' és el que va revelar l'expert en xarxes Marc Florensa i el que realment pensen sobre ella al sector. En cas de fer-ho, haurien d'eliminar-la de la llista. "És la gran rebutjada pels seus companys influencers. Ara està molt de moda, a la gent sense ofici ni benefici, anomenar-los influencers. Això ho han descobert els seus companys i no volen relacionar-se amb ella perquè és un paràsit del sector", va comentar Florensa en el programa Socialité. "Vic Fede ens l'han ficat amb calçador. Altres influencers que si s'han treballat arribar on estan, com Jessica Goicoechea, per exemple, que ha treballat moltíssim en campanyes, ha fet les seves pròpies empreses... no volen contribuir a la proliferació d'aquests perfils. Relacionar-se amb un perfil que té més repercussió que ella per ser anomenada influencera, quan realment només té un cognom, doncs... Això fa que no vulguin relacionar-se amb ella", va afegir.