Amb motiu del 40è aniversari de La Guerra de les Galàxies, Correos i Star Wars han arribat a un acord de col·laboració per llançar un segell commemoratiu de la saga dedicat a Darth Vader.

Aquest segell compta amb cinc vinyetes on hi apareixen personatges mítics com R2D2, C3PO, Yoda, Chewbacca i un Storm Trooper. Simon Amselem, conseller delegat de Walt Disney, ha destacat que l’objectiu inicial de Correos i Star Wars és el mateix: la necessitat d’enviar un missatge i que aquest arribi al seu destí.

Amb un cost de cinc euros, els clients de Correos s’hauran d’afanyar els propers mesos per obtenir aquesta peça inèdita, ja que el nombre d’unitats es limitarà a 300.000.

“A Correos estem immersos a un important procés de transformació”, explica Javier Cuesta, president de l’empresa. Cuesta ha destacat Star Wars com un referent d’innovació i tecnologia. Uns ingredients que han volgut incloure en aquest segell, que crea una il·lusió de moviment gràcies a estar imprès amb efecte lenticular.