Tota una generació celebra -o no- la fusió de dos dels productes que, durant un bon grapat d’anys, han regnat els berenars més desitjats dels nens: Donuts i Pantera Rosa.
Així ho ha anunciat la famosa marca de rosquilles al seu compte oficial d'Instagram, on fa uns dies, ja va despertar la curiositat dels seus seguidors amb aquesta pregunta:
A partir d’ara, quan els pares vagin a buscar els seus fills a l’escola, tindran una nova opció que barreja la cobertura cruixent del pastisset de la Pantera Rosa amb la característica massa dels Donuts.
La nova aposta de Bimbo sembla que està tenint bona rebuda:
Abrir un ojo y....¡¡¡OMG!!! Felicidad máxima elevada al cuadrado ... muy fan de esta combinación #DonutsPanteraRosa @Donuts_es pic.twitter.com/RQA5znAYNF
— Jordi Cruz (@JordiCruz100) 2 de marzo de 2017
Acabo de descubrir que han sacado Donuts de Pantera Rosa y sabéis quién se va a saltar la dieta hoy, ¿no?
— Fran Patiño ⚡️ (@FranPatino) 2 de marzo de 2017
He probado los Donuts de Pantera Rosa y 10/10
— Sergio of Astora (@Sergiohere1) 2 de marzo de 2017
Nostàlgia generacional
Sembla que estem vivint un moment on moltes coses ens recorden al passat. Fa unes setmanes se celebrava el concert Love the 90s al Palau Sant Jordi, recentment també hem estat presents al ressorgir d’Operación Triunfo amb el retrobament dels concursants de la primera edició, l’esclat de Pokémon Go...
Serà veritat allò de “qualsevol temps passat va ser millor”?