Pepsi ha penjat a Twitter un sorprenent vídeo on presenta la recepta del kalimotxo per donar a conèixer el seu nou refresc, la Pepsi 1893.
Aquest producte està pensat per barrejar amb licors i combinats sofisticats. En l’anunci, Pepsi tracta el kalimotxo com una beguda cool: “En diem ‘cali-mocho’ i el bevem amb els amics”.
We say it “cali-mocho” and we drink it with friends. Grab a little #1893PepsiCola and craft up one (or a few) tonight! pic.twitter.com/W8k6h4Dc3n
— Pepsi™ (@pepsi) 25 de abril de 2017
La xarxa no ha passat per alt aquest vídeo i molts usuaris de Twitter n’han fet burla. El motiu principal, intentar vendre el kalimotxo com una beguda de luxe.
@pepsi Esto va en serio???????? El kalimotxo de toda la vida ahora es un copazo???
— Miren Casavieja (@Izarzuri1983) 25 de abril de 2017
@pepsi Acordaos de lo que os digo: el calimocho será el nuevo gintonic. Los bares más cool servirán kalimotxos con gengibre y peladura de mango.
— Sergi (@sergiavatar) 25 de abril de 2017
Els ingredients que surten al vídeo per a la presentació també han estat qüestionats.
@pepsi Pero el red wine que sea del mercawoman.
— Voluntold (@jrcjrc90) 25 de abril de 2017
@pepsi Missing points here, @pepsi:
— Javi (@Javi_SanGar) 25 de abril de 2017
- Is not red wine, shouldn't be more expensive than Don Simon
- Wtf is that pipe-shaped glass?
KATXI
@pepsi Pero esto que es?! de toda la vida el kalimotxo con el vino mas barato y COCACOLA. HOMBRE YA, A LA MIERDA!
— D. Shadows® (@David_G_Bass) 25 de abril de 2017
Hi ha qui s’ha pres aquesta campanya gairebé com un atac personal per la distorsió que en fa Pepsi. El kalimotxo ha estat, per a molts, la primera beguda amb alcohol a causa de la fàcil elaboració i el seu cost assequible.