La inesperada -i voluminosa- derrota del Barça al camp del Llevant ha provocat dues conseqüències inesperades. Una, esportiva: el Barça no aconseguirà proclamar-se campió de Lliga sense perdre cap partit. A falta de només dues jornades, els de Valverde ho tenien fàcil per fer història, visita al conjunt valencià i rebre la Reial Societat diumenge vinent al Camp Nou. Ahir, al camp del conjunt granota, no hi era Messi. Però el daltabaix que van patir els blaugrana no és justificable.
Efe
5 gols en contra. Ningú li marcava cinc gols al Barça des de feia 14 anys. Qui anava a dir que ho faria un equip que s'ha quedat a les portes de baixar a Segona. Una maneta dolorosa. Parlant de manetes, l'altra conseqüència inesperada que s'està fent viral, té a veure amb això. I no és esportiva. És de caire fisiològic. O sexual, com vulguin dir-li. Un aficionat del Llevant, abans de jugar-se el partit, va escriure un temerari tuit que li pot passar factura. Aquest:
Si ganamos al Barsa (complicado) estaré sin masturbarme (AUN más complicado) tantos dias como favs tenga este tuit.
— Rogermartismo (@Rogermartismo) May 13, 2018
Twitter el carrega el diable. I de vegades, caldria pensar-se dues vegades les coses abans d'escriure-les. Aquest usuari, evidentment, farà el que li doni la gana en la seva intimitat. Ningú no el controlarà. Però la promesa que es va fer a ell mateix i que va fer pública a la xarxa, s'ha fet viral i el perseguirà durant els pròxims dies... o mesos... o anys. Perquè la publicació ja té molts clics a favoritos. Nou mil i pico. A 365 dies, 24 anys d'abstinència. Els Piqué, Iniesta i companyia no són prou conscients del dany colateral que han provocat amb la seva indolència durant bona part del partit. Tampoc és conscient el jugador del Llevant Boateng, que va marcar un hat-trick i va contribuir a la victòria de l'equip valencià:
Efe
La xarxa ha convertit la qüestió gairebé en un debat nacional, omplint Twitter de memes, mentre el mateix rogermartismo demana clemència:
¿Me lo perdonais?
— Rogermartismo (@Rogermartismo) May 13, 2018
Vamo a retweetear esto pic.twitter.com/bWN7EK5wfs
— Alex Paredes ☇OKC☇ (@AlexParee9) May 13, 2018
— James.vW (@Von_Wilhelm) May 13, 2018
el Levante femenino ha perdido contra el Barça femenino. Di que te referías a eso
— David (@DavidCS1990) May 13, 2018
8000 favs.
— Borderline. (@borderline_lud) May 14, 2018
Proximamente, Rogermartismo en First Date, en Cuatro.
Vamos a por 4000 pic.twitter.com/0mGHq61EEz
— moli.1909 (@AlbertoGranota) May 13, 2018
Un saludo muy especial para este pobre hombre. Siempre estarás en nuestra memoria te recordaremos.
— Xufer Granota (@Chufergranota) May 14, 2018
Adéu rècord... I adéu més coses...