Instagram ha esdevingut un nou univers per a molts sectors. Moda, publicitat o productes cosmètics han vist en aquesta xarxa social un filó més que rendible pels seus negocis.

De la mà d’instagramers o influencers -noves paraules que hem après amb el sorgiment d’aquest món-, moltes marques els hi cedeixen els seus productes perquè en facin promoció i arribar així a milers de persones de manera ràpida i efectiva.

Un dels col·lectius que cada cop té més presència a Instagram són les fit girls.

Aquestes noies mostren el seu estil de vida saludable. Comparteixen vídeos i fotografies d’allò que mengen, secrets per fer una bona dieta i consells varis.

Òbviament, l’exercici és una part fonamental, així que també acostumen a pujar continguts relacionats amb el gimnàs, ioga o exercicis concrets, com per exemple, com aconseguir uns bons abdominals.

Amb tot això, demostren que amb un bon ordre alimentari i una bona dosis d’exercici, es pot estar en plena forma.

D’aquesta manera, aconsegueixen tota una legió de seguidors, que en molts casos volen seguir les seves passes.