Antonella Roccuzzo i Sofia Balbi formen una parella inseparable. Les dones de Leo Messi i Luis Suárez han iniciat una íntima amistat que les ha portat, fins i tot, a engegar un projecte empresarial juntes. Fa un any ja que dirigeixen Sarkany, la seva pròpia marca de sabates que venen a una luxosa botiga de Passeig de Gràcia.

El dissenyador, Ricky, no pot estar més content amb aquesta promoció, reunint-se cada setmana amb elles per decidir quins models entren a la col·lecció. A una entrevista a La Vanguardia l'argentina ha explicat com va sorgir la marca: "Estàvem a un chiquipark amb les famílies. La idea era formar un projecte les dues juntes, va ser Sofi qui m’ho va proposar. I Leo, que també hi era, va ajudar perquè tenia contactes amb Ricky Sarkany. Així va començar tot”.

Roccuzzo ha confessat que casa seva és un terreny neutral, sense parlar-hi ni de futbol ni de moda: "Veiem la televisió", ha dit divertida. Balbi, per la seva banda, ha parlat de la passió de la seva filla per la moda: "Delfina té un número 34 i Sarkany comença al 35. Per això està esperant que li creixi el peu... A casa està tota l'estona caminant amb les meves sabates altíssimes i es cau".

Per celebrar aquest primer aniversari de la marca van organitzar aquest dijous una multitudinària festa al local amb amics, clients, dissenyadors i també influencers. L'esdeveniment va comptar amb un càtering de luxe i un DJ privat, mostrant les novetats de la marca i posant davant dels fotògrafs amb Elena Galera, la dona de Sergio Busquets qui va fer gala de segon embaràs.

 

Celebrando el primer año de @sarkany.es !!!!@sofibalbi @sarkany.es @rickysarkany

A post shared by AntoRoccuzzo88 (@antoroccuzzo88) on

antonella roccuzzo aniversari botiga 2 instagram

antonella roccuzzo aniversari botiga  instagram

Fins i tot Dulceida s'hi va apropar amb la seva dona, Alba Paul; fent-ne promoció a la xarxa també.

 

De celebración con @sarkany.es 

A post shared by Aida Domenech (@dulceida) on

 La festa sembla que va ser tot un èxit. Anirà creixent encara més la marca?